کد خبر : 206895
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 8:57
-

نجاریان:در فصل جاری لیگ برتر فوتسال برای بقا می‌جنگیم

نجاریان:در فصل جاری لیگ برتر فوتسال برای بقا می‌جنگیم

سرمربی شهروند ساری گفت: حتما باید بازیکن جدید اضافه کنیم تا فصل موفقی را رقم بزنیم، زیرا با وضعیت فعلی فقط برای بقا می‌جنگیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود نجاریان در جمع خبرنگاران پس از تساوی تیمش مقابل چیپس کامل مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. متاسفانه چند بازیکن به علت مصدومیت نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند و با ۱۰ بازیکن به مشهد آمدیم. تیم جوانی داریم و بیشتر از بازیکنان دهه هشتادی بازی می‌گیریم.

وی افزود: کمتر تیمی در لیگ برتر حاضر است که به بازیکنان جوان خود بازی دهد. با دو سه بازیکن صحبت کردیم تا در هفته جاری به شهروند اضافه شوند تا بتوانیم با تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه، تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی شهروند ساری بیان کرد: مسئولان ساری کمک نکردند تا تیم خوبی بسازیم و بابت اسپانسر مشکلاتی به وجود آمد. تمرینات تیم نیز دیر آغاز شد و نه تنها نتوانستیم بازیکن خوب جذب کنیم که حتی چند بازیکن خود را هم از دست دادیم. فصل را با همین شرایط استارت زدیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده شرایط چگونه پیش خواهدرفت.

نجاریان ادامه داد: فصل را با بازیکنان جوان و امید ادامه نخواهیم داد. حتما باید بازیکن جدید اضافه کنیم تا فصل موفقی داشته باشیم. متاسفانه نتوانستیم از تعطیلات لیگ استفاده کنیم. تمرینات تیم علاوه بر ابتداء فصل در تعطیلات هم دیر استارت خورد. شهروند با شرایط کنونی فقط برای بقا می‌جنگد. تلاش می‌کنیم تا در لیگ باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.