کد خبر : 206903
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 9:17
-

بی‌غم: حیف است فخیم از میادین دور باشد/ کار سختی برای تکرار قهرمانی در پیش داریم

بی‌غم: حیف است فخیم از میادین دور باشد/ کار سختی برای تکرار قهرمانی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: کار سختی برای تکرار قهرمانی در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط برای آغاز دوباره مسابقات پس از تعطیلی طولانی لیگ کمی سخت بود. امروز هم سپاهان بازی واقعی انجام داد و مسابقه بدون حاشیه‌ای بود.

وی افزود: ما از موقعیت‌های گلزنی خود بهتر از حریف استفاده کردیم. در کل هر ۲ تیم خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم. تیم داوری نیز عملکرد خوبی داشت و امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم بازی‌های زیباتری در لیگ برتر ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: بازیکنی که در قهرمانی‌های مس سونگون بسیار تأثیرگذار بود را به دلیل مصدومیت در جام جهانی از دست دادیم و امروز جای او خالی بود. امیدوارم فرهاد فخیم زودتر به میادین بازگردد چون حیف است بازیکنی مانند او از میادین دور باشد. خوشبختانه بازیکنانی که از تیم ما به جام جهانی رفتند آنقدر تفکر حرفه‌ای بالایی دارند که بازیکنی مانند حمید احمدی امروز ۳۴ دقیقه با تمام قوا برای ما بازی کرد و در کنار تلاش سایر بازیکنان توانستیم ۳ امتیاز بازی با سپاهان را کسب کنیم.

بی‌غم در پاسخ به اینکه فکر می‌کند مس سونگون بتواند قهرمانی ۴ فصل اخیر خود را تکرار کند، گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و هم‌اکنون هدف‌مان موفقیت در بازی بعدی خود در کرج است. کار بسیار سختی در پیش داریم و مطمئن باشید همین تیم سپاهان هرچه از لیگ بگذرد بهتر خواهد شد. کار سختی برای تکرار قهرمانی در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.