کد خبر : 207167
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 20:27
-

مرتضایی: این برد تقدیم دو بازیکن مصدوم‌مان / حفاری جوانان خوبی دارد

مرتضایی: این برد تقدیم دو بازیکن مصدوم‌مان / حفاری جوانان خوبی دارد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل ملی حفاری، گفت: من این برد را به دو بازیکن مصدوم تیمم تقدیم می کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهارکرد: بازی جان دار بود و حقیقتا در نیمه دوم خیلی فشار تحمل کردیم. هر چند در نیمه دوم روی ضد حملات موقعیت های بسیار خوبی به دست آوردیم ولی به جز یک بار، دیگر نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.  

وی گفت: اندوخته نیمه اول، کمی احتیاط ر ا در تیم ما افزایش داده بود و از طرفی هم تیم حریف برد فشار زیادی به ما وارد کرد. من این برد را به دو بازیکن مصدوم تیمم تقدیم می کنم؛ هفته گذشته رباط صلیبی آق ای طیبی پاره شد و افشار نیز دچار مصدومیت شد. امیدوارم بردهایمان تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا بیان کرد: من فکر می کنم تیم ملی حفاری چند هفته دیگر حرف های زیادی برای گفتن دارد زیرا چند بازیکن جوان خیلی خوبی داشت که من در دو سه سال اخیر ندیده بودم. امیدوارم این جوان گرایی به سرمربی حفاری در آینده کمک کند.

وی درباره وقفه در لیگ به خاطر بازی های تیم ملی نیز عنوان کرد: این وقفه به نفع تیمی مثل فرش آرا شد تا روش های خودمان را ترمیم و یکسری تاکتیک ها و استراتژی های جدید را جایگزین کنیم و نتیجه این وقفه این بود که با از سرگیری مسابقات، دو برد داشته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.