کد خبر : 207212
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 8:07
-

بی‌غم: بازیکنان جوان ما بدون اشتباه ظاهر شدند

بی‌غم: بازیکنان جوان ما بدون اشتباه ظاهر شدند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازیکنانم تحت‌فشار هستند و مجبور هستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. خدا را شکر جوانان ما امروز اشتباه نکردند. ان‌شاءالله در بازی‌های دیگر هم از این بازیکنان بیشتر استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار داشت: به نظر من امروز یک فوتسال ناب را دیدیم. هم تیم حریف خوب فوتسال بازی کرد و هم تیم ما.

وی افزود: انصافاً بازیکنان من هر چه در توان داشتند، به کار گرفتند. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. هم از نظر تاکتیکی و هم این که دو بار عقب افتادیم و توانستیم جبران کنیم، ارزشمند است. این برد را به بازیکنان و مجموعه مس سونگون تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: ما آقای نعمت وند و ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. آقای فخیم را هم که در جام جهانی از دست دادیم اما بقیه بازیکنان را در اختیار داشتیم.

بی‌غم در پایان در خصوص اینکه بازیکنانش مقابل مقاومت تحت‌فشار قرار گرفتند، گفت: متأسفانه از بازی قبل تا این بازی ۵ روز فاصله بود. واقعاً بازیکنانم تحت‌فشار هستند و مجبور هستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. خدا را شکر جوانان ما امروز اشتباه نکردند. ان‌شاءالله در بازی‌های دیگر هم از این بازیکنان بیشتر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.