کد خبر : 207271
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 23:09
-

کشاورز: مستحق پیروزی مقابل کراپ بودیم/ تمام اتفاقات بازی فنی بود

کشاورز: مستحق پیروزی مقابل کراپ بودیم/ تمام اتفاقات بازی فنی بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: در دیدار با کراپ الوند شاهد بازی پرفشاری از سوی هر ۲ تیم بوده و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز عصر امروز پس از پیروزی پر گل گیتی‌پسند مقابل کراپ الوند در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاهد بازی پرفشاری از سوی هر ۲ تیم بوده و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. در نیمه نخست بازی را به خوبی آغاز کردیم و بر بازی مسلط بودیم.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم کنترل خوبی بر روی بازی داشتیم و از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و پیروز میدان شدیم و در مقابل سیستم پاورپلی تیم حریف نیز موفق ظاهر شدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اظهارنظر سرمربی کراپ مبنی بر عدم رعایت فیرپلی از سوی بازیکنان گیتی‌پسند در این دیدار بیان کرد: نمی‌دانم منظور جواد اصغری‌مقدم کدام صحنه است و باید فیلم بازی را ببینم و حتماً آن صحنه منجر به گل نشده است. به نظر من در زمین مشکل خاصی وجود نداشت و تمام اتفاقات فنی بود.

کشاورز درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل فردوس قم نیز گفت: برای ما تمام دیدارها مهم است و حکم فینال دارد و برای آن دیدار نیز برنامه خاصی داریم.

وی درباره عملکرد سپهر محمدی و عملکرد خیره‌کننده‌اش در دیدار امروز بیان کرد: از نظر من سپهر محمدی همیشه خوب کار می‌کند و گلر ملی‌پوش بسیار خوبی است که سال‌ها برای گیتی‌پسند زحمت کشیده و توانایی او بر هیچ کس پوشیده نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.