کد خبر : 207571
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1400 - 22:40
-

باغبانباشی: اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست/مهم گل نخوردن بود

باغبانباشی: اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست/مهم گل نخوردن بود

سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: اتفاقات بازی قابل پیش بینی نیست، اما تلاش می کنیم روند دو برد در بازی های گذشته را حفظ کنیم و به آینده خوشبین باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد باغبانباشی امروز (پنجشنبه- ۲۹ مهرماه) پس از برد ایکس مقابل زندی بتن کلاردشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر جدولی دو تیم در یک سطح بودیم، البته آنها ۹ امتیاز داشتند و ما ۶ امتیاز داشتیم، ما آمدیم که این بازی با ببریم.

وی افزود: بچه ها تلاش کردند و آن تمرکز لازم در بازی امروز وجود داشت و مهم گل نخوردن تیم ما بود که امروز تیم ما گل نخورد و این ذهنیت باید بیشتر به بچه ها القا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان ادامه داد: تلاش ما این است این روند رو به جلو باشد و تجربه کسب کنیم و روز به روز رشد کنیم. اتفاقات یک بازی قابل پیش بینی نیست اما تلاش داریم روند دو برد در بازی های گذشته را حفظ کنیم و به آینده خوشبین باشیم.  

وی تصریح کرد: به بازیکنانمان هم گفتیم خودباوری داشته باشند در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول باشند. ما روی اسم تیم ها نباید تمرکز کنیم و برای این کار باید روی توانایی و پتانسیل خودمان تمرکز داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.