کد خبر : 207675
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 8:53
-

مرتضایی: داور صحنه مشابه اخراج صمیمی در جام جهانی را ،حتی خطا اعلام نکرد / داوران لیگ باید خود را به سطح جهانی برسانند

مرتضایی: داور صحنه مشابه اخراج صمیمی در جام جهانی  را ،حتی خطا اعلام نکرد / داوران لیگ باید خود را به سطح جهانی برسانند

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: در بازی‌هایی که تیم‌ها پایاپای پیش می‌روند و کار گره می‌خورد، سوت‌های داور می‌تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: در بازی‌هایی که تیم‌ها پایاپای پیش می‌روند و کار گره می‌خورد، سوت‌های داور می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مجید مرتضایی در خصوص شکست تیمش مقابل مس سونگون در مشهددر جمع خبرنگاران در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: حق فرش‌آرا حداقل تساوی در این دیدار بود. تیم حریف را خسته کردیم و یک بازی پرفشار را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم هر دو تیم در ادامه لیگ موفق باشند.

وی با انتقاد از نحوه قضاوت داور مسابقه تصریح کرد: دقیقا صحنه مشابه با خروج صمیمی در جام جهانی فوتسال که منجر به اخراج او شد، در این بازی رخ داد، اما داور حتی خطا هم اعلام نکرد. در صحنه‌ای دیگر یکی از بازیکنان حریف بدون توپ روی بازیکن ما خطا کرد که حتی می‌توانست کارت قرمز داشته باشد، اما داور چنین اعتقادی نداشت.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا ادامه داد: نقطه عطف بازی همین دو صحنه بود و فکر می‌کنم باید دو بازیکن مس سونگون اخراج می‌شدند. در چنین بازی که شرایط بسیار نزدیک است، سوت‌های داور می‌تواند تاثیرگذار باشد. کاش شکل داوری فوتسال ایران عوض شود. داوران لیگ باید خود را به سطح جهانی برسانند و بازیکنان بدانند که چنین صحنه‌هایی در رقابت‌های جهانی خطا محسوب می‌شود و حتی کارت قرمز در پی دارد.

مرتضایی در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: نبود تماشاگران را بازیکنان و مربیان مس جبران می‌کنند. کارت زرد به بازیکن ذخیره یا مربی حریف دردی از ما دوا نمی‌کند. در نیمه دوم بازی سعی کردیم توپ را کنترل کنیم و روی یک اشتباه گل دوم را خوردیم. پس از آن روحیه تیم به هم ریخت و نتوانستیم از موقعیت‌های بعدی استفاده کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.