کد خبر : 207715
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 16:18
-

کشاورز: فلسفه‌ام در گیتی‌پسند بها دادن به بازیکنان جوان است

کشاورز: فلسفه‌ام در گیتی‌پسند بها دادن به بازیکنان جوان است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: یکی از دلایل پیروزی پر گل برابر فردوس قم این بود که به معنای واقعی یک تیم هستیم و همه بازیکنان پرتلاش و فداکارانه بازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز پس از برتری ۹ بر ۲ تیمش برابر فردوس قم در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب و روان بازی نکردیم اما با صحبت‌هایی که بین ۲ نیمه با بازیکنان داشتیم روند تیم در نیمه دوم بهتر شد و توپ و میدان کاملاً در اختیار ما بود و توانستیم بازی را با نتیجه‌ای مطلوب به پایان برسانیم.

وی افزود: در کل از شرایط بازی امروز راضی بود. یکی از دلایل این پیروزی این بود که به معنای واقعی یک تیم هستیم و همه بازیکنان پرتلاش و فداکارانه بازی می‌کنند و نتیجه این هماهنگی را نیز می‌بینیم. خوشبختانه هر بازیکن گیتی‌پسند به زمین می‌آید نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره برنامه‌اش در ادامه لیگ گفت: برنامه خود را هفته به هفته پیش می‌بریم و تمام تمرکز خود را به بازی با تیم راگا معطوف کرده‌ایم تا آن دیدار را با موفقیت پشت سر بگذاریم. تنها درباره تیمی که همان هفته با آن بازی داریم صحبت می‌کنیم و هم‌اکنون نیز به تیمی به جز راگا فکر نمی‌کنیم.

کشاورز درباره اینکه در اواخر نیمه اول بازی داشت از دست گیتی‌پسند خارج می‌شد و تیمش را چطور به بازی برگرداند، گفت: همان‌طور که گفتم در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما با راهکارهایی که بین ۲ نیمه به بازیکنان دادیم روند تیم تغییر کرد. گیتی‌‌پسند بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و رفته‌رفته کنترل بازی را در دست گرفتیم. گیتی‌پسند در نیمه دوم عملکردی فوق‌العاده داشت.

وی درباره عملکرد مهدی مهدی‌خانی و سعید احمدعباسی تصریح کرد: فلسفه ما در گیتی‌پسند بها دادن به بازیکنان جوان است. امروز سجاد موسوی را نیز از تیم امید گیتی‌پسند در ترکیب قرار دادیم که موفق به گلزنی هم شد. تا روزی که در گیتی‌پسند هستم به بازیکنان جوان اهمیت و فرصت خواهم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.