کد خبر : 208511
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 0:15
-

مرتضایی: این تساوی برای ما حکم باخت داشت

مرتضایی: این تساوی برای ما حکم باخت داشت

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در چهارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال به تساوی خانگی رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا با بیان اینکه نتیجه تساوی برای فرش‌آرا حکم باخت را داشت، گفت: موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، با وجود تنها هشت بازیکنی که داشتیم تیم حریف که با حداقل ۱۰ بازیکن بازی می‌کرد در برابر ما کم آورد.

 مرتضایی با اشاره به فشار تیم فرش‌آرا در نیمه دوم اظهار کرد: در نیمه دوم باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و استحقاق ما یک گل نبود. به تیم زندی بتن بابت بازی خوب و مقاومتی که در برابر تیم ما از خود نشان داد، تبریک می‌گویم.  

وی در پاسخ به سؤالی پیرامون مشکل گل‌زنی فرش‌آرا نیز خاطرنشان کرد: نبود برخی بازیکن‌ها مثل حامد عبداللهی که در همه بازی‌ها برای ما گلزنی می‌کرد قطعا تأثیرگزار است، حضور مصطفی طیبی نیز می‌توانست با دو سه گل از سوی او همراه باشد.

سرمربی تیم فرش‌آرا با تاکید بر اینکه فرش‌آرا مشکل گلزنی ندارد، یادآور شد: ما در همه بازی‌ها گل می‌زنیم و تنها در این دیدار بود که تحت فشار کمبود چند بازیکن مشکل داشتیم.

مرتضایی در خصوص داوری نیز تصریح کرد: یکی دو صحنه مشکوک و تأثیرگذار وجود داشت که باید به نفع ما خطا اعلام می‌شد، باید تصاویر بازی را بررسی کنیم تا نتیجه مشخص شود.

وی درباره‌ از دست دادن امتیازات بازی‌های خانگی نیز گفت: ما با توجه به بضاعت امتیازات خوبی گرفتیم، تیم ما در برابر سه تیم قوی مس سونگون، کراپ و گیتی پسند مغلوب شده است که امیدواریم در دور برگشت این تیم‌ها را نیز شکست دهیم، اما در برابر تیم‌های دیگر عملکرد بهتری داشته‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.