کد خبر : 208602
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 9:24
-

هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان/این مسابقه در فینال تکرار می شود

اردلان: بازی با نصر، یک بازی حیثیتی و جان دار بود / سه امتیاز این بازی برای ما در این مرحله اهمیتی نداشت

اردلان: بازی با نصر، یک بازی حیثیتی و جان دار بود / سه امتیاز این بازی برای ما در این مرحله اهمیتی نداشت

سرمربی تیم فوتسال پیکان پس از پیروزی برابر نصر فردیس تاکید کرد پیروزی برایش مهم نبوده و به انتظار تکرار این بازی در فینال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال پیکان پس از پیروزی برابر نصر فردیس تاکید کرد پیروزی برایش مهم نبوده و به انتظار تکرار این بازی در فینال است.

نیلوفر اردلان در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران درباره پیروزی تیمش برابر نصر فردیس در هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان اظهار کرد: بازی از نظر فنی، بازی بسیار خوبی بود و هم پیکان و هم مس رفسنجان از بهترین تیم های ایران هستند و چنین کیفیتی، قابل انتظار بود.

او ادامه داد: با وجود این که پیروز شدیم و نفس پیروزی، شیرین است اما سه امتیاز این بازی برای ما در این مرحله اهمیتی نداشت و این شکست ضرری هم به تیم نصر نمی زند.

سرمربی پیکان گفت: این بازی، یک بازی حیثیتی و جان دار بود و فکر می کنم این مسابقه در فینال تکرار می شود و در آن شرایط هم کیفیت خوبی برای فینال رقم خواهد زد.

اردلان بیان داشت: در نیمه نخست بازی را به سبک دلخواهمان مدیریت کردیم و در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که ایجاد کردیم، به گل رسیدیم.

وی اضافه کرد: می دانستیم که اگر به گل برسیم تیم مقابل در نهایت به پاور پلی روی خواهد آورد. با برنامه ریزی کاملی که روی آرایش ۵ نفره حریف داشتیم و با همین برنامه به ۲ گل رسیدیم و این دو گل به برد ما کمک کرد.

سرمربی تیم فوتسال پیکان در پایان گفت : در آخرین ثانیه ها گلی دریافت کردیم که حاصل این بود که بازیکنان ما بازی را تمام شده می پنداشتند و این یک نقص است و همین اشتباه هم نباید صورت می گرفت. البته، مهم بازی خوبی بود که انجام دادیم و خوشحالم که سربلند بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.