کد خبر : 208604
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 9:21
-

ایرانمنش:ذهنیت و جنگندگی بازیکنان باعث شد گلزنی کنیم

ایرانمنش:ذهنیت و جنگندگی بازیکنان باعث شد گلزنی کنیم

سرمربی تیم فوتسال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر هیئت فوتبال رودان هرمزگان در یک بازی نزدیک، درباره این بازی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر هیئت فوتبال رودان هرمزگان در یک بازی نزدیک، درباره این بازی صحبت کرد.

سعیده ایرانمنش درباره برتری تیمش برابر هیئت رودان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان گفت: ذهنیت و جنگندگی بازیکنان باعث شد گلزنی کنیم و حداکثر امتیاز این بازی را بگیریم. با این وجود، یک نیمه طول کشید تا توانستیم بر جو بازی حاکم شویم.

او افزود: خوشحالیم که توانستیم در دومین بازی هم پیروز شویم، فشار روانی ناشی از فصل گذشته هنوز ما را تحت فشار می‌گذارد و با این شرایط، از کسب برد راضی‌ایم.

سرمربی مس کرمان در رابطه با قضاوت این دیدار گفت: سطح داوری امروز به شدت پایین بود و روند بازی را مختل می‌کرد. داور با قضاوت بد خود، کار گروهی و برنامه تیم ما را به هم می‌زد.

ایرانمنش ادامه داد: توقع ما از داوران، پیشرفت نسبت به فصل گذشته است، ولی با وجود برگزاری دو بازی از لیگ هنوز قضاوت خوبی را در لیگ نمی‌بینیم.

او در مورد بازیکن تاثیرگذار این دیدار گفت: به تمامی بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، که با شرایط موجود، روحیه و تلاش خود را حفظ کردند. راضیه نظری نقش پررنگی در پیروزی امروز داشت و ما را در کسب این برد یاری کرد.

منبع:ورزش زنان

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.