کد خبر : 208610
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 9:21
-

رضایی:مس رفسنجان هفته به هفته بهتر می شود/نفرات ما، آن چه از آنها انتظار می رفت را انجام دادند

رضایی:مس رفسنجان هفته به هفته بهتر می شود/نفرات ما، آن چه از آنها انتظار می رفت را انجام دادند

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان پس از پیروزی برابر پارس آرای شیراز درباره این بازی یک طرفه و بی دردسر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان پس از پیروزی برابر پارس آرای شیراز درباره این بازی یک طرفه و بی دردسر صحبت کرد.

عاطفه رضایی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران پس از پیروزی مس رفسنجان برابر پارس آرای شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی سختی در پیش نداشتیم. پس از شکست هفته گذشته به این برد نیاز داشتیم و خوشبختانه نفرات ما، آن چه از آنها انتظار می رفت را انجام دادند.

او ادامه داد: برای ما مهم بود که پس از شکست غیرمنتظره هفته گذشته امروز در آرامش و با یک نتیجه قاطع پیروز شویم. این برد به ما کمک می کند تا با تمرکز بیشتری آماده رقابت دشوار هفته آینده با نصر فردیس شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان عنوان کرد: داوری بازی مسئله خاصی نداشت. به طور کلی بازی پرتنشی نبود و نگاه ما به این بازی، پلی برای آمادگی فنی و روانی به منظور بازی هفته سوم با نصر بود و قصد داشتیم از زیر سایه شکست بازی با پیکان خارج شویم.

رضایی گفت: مس رفسنجان هفته به هفته بهتر می شود. در ابتدای فصل قرار داریم و چهره تیم ها در اواخر راه نسبت به آغاز فصل از نظر فنی تغییرات زیادی خواهد داشت.

منبع:ورزش زنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.