کد خبر : 208632
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 9:52
-

منصور مولایی در گفتگو با Fut5al :

با تاکتیک سپاهان را بردیم/ تاوان جوانگرایی‌مان را به اندازه کافی داده بودیم/ دو برد پیاپی خارج از خانه چیپس اتفاقی نیست

با تاکتیک سپاهان را بردیم/ تاوان جوانگرایی‌مان را به اندازه کافی داده بودیم/ دو برد پیاپی خارج از خانه چیپس اتفاقی نیست

مربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: مقابل سپاهان با تاکتیک بازی را برنده شدیم والا سپاهان تیم بسیار قدرتمندی بود که توانایی شکست ما را در خانه‌اش داشت.

منصور مولایی پس از پیروزی تیمش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوب و جانداری از سوی هر دو تیم چیپس کامل و سپاهان در اصفهان به نمایش درآمد اما بچه‌های ما باهوش و فرصت‌طلب‌تر ظاهر شدند و توانستیم پس از پیروزی هفته گذشته، مجددا سه امتیاز را در خانه حریف بدست بیاوریم.

او افزود: سپاهان کادر فنی با تجربه و قوی و همچنین بازیکنان بسیار خوبی داشت اما تیم ما با تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها، نبض بازی را در دست خود گرفت و با از خودگذشتگی بازیکنان و کمک آنها به هم داخل زمین، توانست در مجموع یک بازی راضی‌کننده را از خود در اصفهان به نمایش بگذارد که ماحصل آن سه امتیازی بود که جایگاه ما را در جدول رده‌بندی به طور کامل عوض کرد.

مربی چیس کامل با بیان اینکه با تاکتیک تیمش مقابل سپاهان به پیروزی رسیده، گفت: پس از آن که از حریف خود پیش افتادیم و فاصله گرفتیم آنها با بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار دارند ناگهان چند گل پیاپی به ثمر رساندند و بازی را حتی مساوی کردند اما با پاورپلی به موقع اول مانع از استمرار مالکیت آنها شدیم و پس از آن روی یک ضربه ایستگاهی به گل چهارم و پیروزی بخش خود رسیدیم که واقعا لذت‌بخش بود.

منصور مولایی با اشاره به دو برد پیاپی چیپس کامل در قم و اصفهان متذکر شد: به هیچ عنوان این بردها اتفاقی نیست و همه دیدند که بازیکنان ما برای رسیدن به این نتایج از جان مایه گذاشتند. تیمی که جوانگرایی می‌کند باید پای آن هم بایستد و ما نیز از ابتدای لیگ برای باتجربه‌تر شدن نفرات خود به اندازه کافی تاوان داده بودیم. خوشحالم که تیم همگن‌تر شده و راه خود را تاحدود زیادی پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.