کد خبر : 208715
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 9:02
-

کشاورز: تمام گل هایی که زدیم تمرین شده و تاکتیکی بود

کشاورز: تمام گل هایی که زدیم تمرین شده و تاکتیکی بود

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: شناخت کاملی از تیم فوتسال سن ایچ داشتیم و تمام گل هایی که زدیم روی کارهای تاکتیکی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز پس از پیروزی تیمش مقابل سن ایچ ساوه در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال گفت: می دانستیم با تیمی بازی داریم که هفت بازی پیاپی خود را برده بود و به همین دلیل این تیم را خوب بررسی کرده بودیم و از نقاط ضعف و قوت این تیم آگاهی داشتیم.

وی افزود:اگر به گل هایی که ما در این دیدار زدیم نگاه کنیم متوجه می شوید که همه گل های ما از روی کارهای تمرین شده و تاکتیکی بود و چون شناخت کاملی از این تیم داشتیم توانستیم به اهداف خود برسیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز ادامه داد: خوب بازی را شروع کردیم اما دو سه تا گل بد خوردیم ولی جذایت فوتسال به همین است و خیلی خوشحالم که از دروازه بان تا راس خوب می توانیم با حواشی و اتفاقات بازی خودمان را هماهنگ کنیم و به بازی برگردیم.در این شکل از بازی هم داریم خودمان را تقویت می کنیم.

کشاورز با بیان اینکه به بازیکنانم به خاطر این بازی خوب تبریک می گویم اذعان داشت: به تیم سن ایچ خسته نباشید می گویم.واقعا حقش ۷ برد پیاپی بود.هر دو تیم برای رسیدن به گل دنبال راهکار بودند و همه آنهایی که بازی را دیدند از تماشای آن لذت بردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.