کد خبر : 208949
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 11:20
-

صادقی:داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود

صادقی:داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتسال راگا ری معتقد است که داوری دیدار تیمش مقابل ملی حفاری، در نتیجه بازی خیلی تاثیرگزار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاظم صادقی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در هفته نهم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: بازی خیلی خوب بود ولی متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشدند. در نیمه دوم نیز هفت هشت دقیقه پاورپلی بازی کردیم و موقعیت های بسیاری برای گلزنی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در روزی که ستاره بازی گلر ملی حفاری بود، بازی برای ما به این صورت رقم خورد و بازنده مسابقه شدیم. به هر حال تیمی که از موقعیت هایش استفاده نکند، بازنده بازی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال راگا ری عنوان کرد: نکته جالب برای من این بود که داوری بازی کارشناسی شده بود و تمام سوت های ۷۰ به ۳۰ داور به ضرر تیم ما بود. حتی در پایان بازی نیز در حالی که حریف روی بازیکن ما خطا کرد و پنالتی بود اما بازی متوقف شد و فیلم را دیدند و مجددا پنالتی گرفتند. در نهایت باید بگویم این شرایط عادلانه نیست. داوری در این دیدار خیلی به ما ضربه زد و داوری عادلانه نبود. از کارشناسان و مسئولان این بخش می خواهم که حتما بازی را بررسی کنند.

وی بیان کرد: من نمی خواهم شکست را به دلیل داوری بدانم. ما از نظر تاکتیکی هم مثل هفته های قبل نبودیم ولی داوری در نتیجه بازی خیلی تاثیرگذار بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.