کد خبر : 209021
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 22:34
-

بی‌غم: داوری مشکلی نداشت/ بهتر از گیتی پسند بودیم اما در ضد حملات گل خوردیم

بی‌غم: داوری مشکلی نداشت/ بهتر از گیتی پسند بودیم اما در ضد حملات گل خوردیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: به نظر من باید بازی را می‌بردیم چرا که از نظر مالکیت، پاس، ضربات و موقعیت‌های ایجاد شده بهتر بودیم ولی روی ضد حملات گل خوردیم و بازی مساوی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: انصافاً امروز خیلی خوب فوتبال بازی کردیم. امروز روزی بود که هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و هم موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم.

وی افزود: به نظر من باید بازی را می‌بردیم چرا که از نظر مالکیت، پاس، ضربات و موقعیت‌های ایجاد شده بهتر بودیم ولی روی ضد حملات گل خوردیم و بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص وضعیت داوری دیدار با گیتی پسند خاطرنشان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. شاید در شرایط بازی روی برخی صحنه‌ها اعتراض داشته باشیم اما انصافاً داوران فوتسال آنچه را که می‌بینند، سوت می‌زنند و نباید از حق بگذریم. ولی این فشار روی ما است که برخی صحنه‌ها را به نفع خودمان می‌بینیم.

بی‌غم در خصوص وضعیت مصدومان تیمش اظهار داشت: تیم ما تازه شکل می‌گیرد و مصدومانمان به جمع بازیکنان اضافه می‌شوند. امروز سه بازیکن مصدوم به تیم ما اضافه شدند که شرایط بازی نداشتند. مطمئن باشید با اضافه شدن بازیکنان، تیممان روند رو به جلویی خواهد داشت.

وی در رابطه با غیبت راموس، بازیکن جدید این تیم در دیدار با گیتی پسند ادامه داد: فدراسیون می‌آید مجوز بازی بازیکن خارجی را می‌دهد اما دیروز به ما اعلام کرده‌اند که هنوز مجوز نیامده و نمی‌تواند بازی کند. اگر مجوز ندارد که چرا اجازه جذب داده شده و اگر مجوز دارد، چرا اجازه بازی داده نمی‌شود؟ متأسفم برای این موضوع که دیروز اعلام کردند بازیکن برزیلی ما نمی‌تواند بازی کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با عملکرد بازیکنانش در دیدار امروز گفت: بازیکنان چیزی که گفتیم را انجام دادند. تیم حریف بازیکنان بزرگی داشت و از نظر مهره خیلی از ما بالاتر بودند ولی بازیکنان ما با جانشان بازی کردند و فکر نمی‌کنم صحنه‌ای پیدا شود که بازیکنان حریف ۶ پاس به همدیگر بدهند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسابقات روند رو به رشدی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.