کد خبر : 210099
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 9:08
-

کردی: سالن و امکانات اصلا مناسب نبود/مقابل پاورپلی حریف نتوانستیم خوب دفاع کنیم

کردی: سالن و امکانات اصلا مناسب نبود/مقابل پاورپلی حریف نتوانستیم خوب دفاع کنیم

رضا کردی از علت شکست تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا کردی، سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با گلایه از امکانات سالن بازی تیمش مقابل چیپس کامل در مشهد اظهار کرد: از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گلایه دارم، سالن و امکانات بازی ۲ تیم در شان این استان نیست. خراسان رضوی یکی از قطب‌های ایران در حوزه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی است. از تیم چیپس کامل انتظاری نداریم؛ چراکه بخش خصوصی است و سالن‌ها را اجاره می‌کند، اما توقع می‌رود که ارگان‌های دولتی مثل اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان حامی فوتسال باشند و حداقل امکانات در خور شان مردم خراسان را فراهم کنند.

وی در خصوص بازی تیمش بیان کرد: در بیشتر دقایق بازی را کنترل کردیم و ۳-۱ جلو بودیم، اما متاسفانه با توجه به مصدومیت بازیکنان از نظر تعداد نفرات مشکل داشتیم و در مقابل پاورپلی حریف نتوانستیم خوب دفاع کنیم. قطعا بخشی از بار شکست روی دوش من است، اما برخی از بازیکنان هم در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. به این دلایل نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فولاد زرند اضافه کرد: بین دو نیمه حریف را آنالیز کردیم و سعی کردیم که بازیکنان را تحت فشار گذاشته تا توپ را از آن‌ها پس بگیریم و بازی پاورپلی آن‌ها را به تاخیر بیندازیم. در این امر موفق بودیم و به گل سوم رسیدیم، اما هر چه به انتهای بازی نزدیک می‌شدیم، شرایط بیشتر به نفع حریف رقم خورد و از نظر ذهنی و فیزیکی تخلیه شدیم. در نهایت بازی برده را با باخت عوض کردیم.

کردی در خصوص نحوه عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: داوری این دیدار مشکلی نداشت. مهرابی افشار یکی از افتخارات داوری فوتسال ایران در جام جهانی بود. کیفیت داوری در لیگ امسال رضایت‌بخش بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.