کد خبر : 210400
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 22:24
-

علاسوند: امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند

علاسوند: امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که این تیم به تنهایی و فقط با حمایت شرکت ملی حفاری نمی تواند موفق باشد و یک عزم استانی برای حفظ تیم و بازگشت آن به شرایط ایده آل نیاز دارد، گفت: امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند و تلاش کنند تا حفاری که سرمایه استان است، در لیگ بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کیاوش علاسوند پس از شکست تیمش مقابل شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهارکرد: کا مان خیلی سخت شد و امروز یک باخت خیلی بد در خانه متحمل شدیم و به قعر جدول رفتیم. با این کیفیت و شکل بازی، خیلی کارمان سخت است.

 وی بیان کرد: موقعیت های خوبی داشتیم اما به گل تبدیل نشدند و این نشان می دهد که ما خیلی ضعف داریم و در کیفیت بازیکنان مان باید تجدید نظر شود. باید تلاش کنیم در نیم فصل بازیکن بگیریم. حفاری بازیکن باتجربه و رهبر ندارد و همین کار را خیلی سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما فقط یک بازیکن با تجربه در لیگ داریم که فکر کی کنم این فشار برای اون سخت است و فشار موجود را به تنهایی تحمل می کند و همین باعث می شود که عملکرد تیم پایین بیاید. نامه ای برای جذب بازیکن به باشگاه داده ام که امیدوارم شرایط جذب بازیکن فراهم شود زیرا واقعا نیاز داریم. باید بازیکن باتجربه جذب کنیم تا فشار باتوجه به جایگاه جدولی مان روی تمام تیم تقسیم شود. باشگاه قول همکاری خیلی خوب را داده است که امیدوارم هر چه سریع تر بتوانیم تیم را در نیم فصل ترمیم کنیم، وگرنه آینده خوبی در انتظار تیم نیست.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ کدام از مسئولان باشگاه در سالن مسابقه حاضر نمی شوند و آیا علت خاصی دارد؟ عنوان کرد: حواسم به این که چه کسانی در سالن بودند، نبود. مطمئنا هر چقدر حضور مسئولان بیشتر باشد، دلگرمی بازیکنان بیشتر می شود. این تیم به تنهایی و فقط با حمایت شرکت ملی حفاری نمی تواند موفق باشد و یک عزم استانی برای حفظ تیم حفاری و بازگشت آن به شرایط ایده آل نیاز دارد. امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند و تلاش کنند تا حفاری که سرمایه استان است، در لیگ بماند.

 

علاسوند گفت: اولین بار است که حفاری در جایگاه چهاردهم قرار می گیرد و تمام اتفاقاتی که امسال شاهد آن هستیم به ابتدای فصل بر می گردد البته خیلی دوست ندارم وارد این مسائل شوم. اما فکر می کنم تیم خیلی خوب بسته نشد و احتیاج به ترمیم دارد. امیدوارم طی قول مدیرعامل شرایط جذب بازیکن در این هفته فراهم شود و بتوانیم تیم را حفظ کنیم. من تا جایی که بتوانم در خدمت باشگاه هستم و کمک می کنم تا تیم حفظ شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند که برای کاهش هزینه ها هدف باشگاه تیم داری در لیگ برتر نیست و به همین دلیل حمایت خوبی از تیم نمی شود، گفت: بعید می دانم و مطمئنا به این صورت نیست. ملی حفاری سرمایه استان است و باشگاه به عنوان یکی از متولیان ورزش بوده و به عنوان ارگانی که همیشه مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده است، سال ها تیم فوتسال خود را حفظ کرده است. جنس حفاری مثل سابق در تیم جور نیست و احتیاج به بازیکن باتجربه داریم و فقدان بازیکن باتجربه حس می شود. نمازی، ملاعلی و ضیاغم از سرمایه های استان هستند که نبودشان مشخص است. امیدوارم این بازیکنان و آنهایی که بیرون استان کار می کنند برگردند و نیم فصل دوم به جدول برگردیم. شش امتیاز از ۱۲ بازی اتفاق خیلی بدی است و امیدوارم همه کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.