کد خبر : 212082
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 21:16
-

کشاورز: شایسته برد بودیم/ تیم‌ها دنبال امتیازگیری از راه اعمال فشار به داور نباشند

کشاورز: شایسته برد بودیم/ تیم‌ها دنبال امتیازگیری از راه اعمال فشار به داور نباشند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به پیروزی در برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی بود اما ما شایسته پروزی بودیم و خوشبختانه به آن رسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،محمد کشاورز پس از پیروزی ۳ بر صفر در برابر سپاهان، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود؛ بازیکنان ما در نیمه نخست نتوانستند چندان خوب یکدیگر را پیدا کنند زیرا ما حدود ۲۵ روز بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و شرایطمان در نیم‌فصل خیلی ایده‌آل نبود.

 

وی با اشاره به نیمه دوم این مسابقه تصریح کرد: خوشبختانه در نیمه دوم شرایط تیم خیلی بهتر شد و کاملا بر بازی مسلط بودیم؛ سپاهان تیم بسیار خوبی بود ولی فکر می‌کنم واقعا شایسته پیروزی در این مسابقه بسیار سخت بودیم و خوشبختانه به آنچه که حق‌مان بود رسیدیم.

سرمربی گیتی‌پسند درباره اعتراض خود در حین بازی خاطرنشان کرد: ما همیشه تلاش می‌کنیم که کار خود را در کمال آرامش پیش ببریم و تا جای ممکن به داوری و تصمیمات او احترام می‌گذاریم که این موضوع را می‌توان در بازی‌های هفته‌های قبل ما هم دید اما حرف من این است که حال که ما با آرامش برخورد می‌کنیم، دیگر تیم‌ها نیز همین کار را بکنند و دنبال امتیاز گرفتن با اعمال فشار بر روی داور نباشند. اعتراض من نیز به رفتار نیمکت تیم سپاهان و به همین دلیل بود.

وی ادامه داد: افضل و باغبانباشی اساتید من و افرادی هستند که در فوتسال به اصطلاح استخوان خرد کرده‌اند و احترام بسیار زیادی برای ایشان قائل هستم و اعتراضم تنها به رفتاری بود که از سوی نیمکت تیم حریف انجام شد.

کشاورز در ارتباط با سیستم تیم خود گفت: اولویت اول برای ما نتیجه گرفتن تیم‌ است و اینکه چه کسی بازی می‌کند اهمیت زیادی برای‌مان ندارد؛ تلاش کردیم کسانی که با هم آشنا هستند و می‌توانند به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا کنند، با هم در زمین بگذاریم و از هر دو ترکیبی که امروز بازی کردند و تک تک افراد تیم‌مان رضایت کامل داریم و امروز هم هر بازیکنی که به زمین آمد بسیار خوب بازی کرد و من به همه آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی با اشاره درباره خستگی بازیکنان خود افزود: همان طور که گفتم ما نیمه اول خوبی نداشتیم و دلیل آن هم خستگی و آماده نبودن بازیکنان‌مان بود که بیشتر به علت اینکه در سفر بوده و تازه از ایتالیا بازگشته بودند اما نیمه دوم بسیار خوبی داشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

با هر سوت داور میریختین تو زمین که اقای ارام.
مرد هزار چهره تویی بقیه اداتو در میارن

ناشناس یکشنبه , ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

گل سوم که جلوی چشم خود کشاورز بازیکن سپاهان رو زدن داور نگرفت همون توپ گل شد.
عباسی هم باید اخراج میشد.لعنت به داوری