کد خبر : 213128
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 13:04
-

بهادری: بضاعت فرش‌آرا همین است/ جرات صحبت درباره داوری نداریم

بهادری: بضاعت فرش‌آرا همین است/ جرات صحبت درباره داوری نداریم

فرش‌آرا مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مقابل گیتی پسند اصفهان تن به شکست خانگی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال فرش آرا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل گیتی پسند متحمل شکست شد. در نیمه اول این دیدار، گیتی پسند در ثانیه ۷ از روی ضربه کرنر به گل اول رسید و با زدن دو گل دیگر، نیمه اول را با حساب ۳ بر صفر به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم، فرش‌آرا طوفانی ظاهر شد و در عرض چهار دقیقه هر سه گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشید اما در ادامه مغلوب تجربه بالای ملی‌پوشان گیتی‌پسند شد و درنهایت بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ واگذار کرد.

در پایان این دیدار سرمربی تیم فرش‌آرا با بیان اینکه بازی سختی را پشت سر گذاشته‌اند گفت: تیم گیتی پسند تیم بزرگی است که برای همه شناخته شده است. ما چهارتن از بازیکنان باتجربه را در این بازی در اختیار نداشتیم و با بازیکنان جوان‌مان به میدان رفتیم.

قدرت بهادری با اشاره به اینکه فرش‌آرا نتیجه سه هیچ را به تساوی کشاندند افزود: به بازیکنان جوان تیم افتخار می‌کنم. باید از تک تک جوانان تیم تشکر کرد. بضاعت ما همین است.

وی ضمن تبریک به حریف بابت این برد خاطرنشان کرد: شکست هفته گذشته تیم گیتی‌پسند باعث شده بود بصورت جدی برای برد به میدان بیایند. از بازیکنانم توقع ندارم از گیتی پسند امتیاز بگیرند. ما بااین شرایطی که داریم هدف‌مان چیز دیگری است.

سرمربی فرش‌آرا درباره داوری نیز گفت: حرات نداریم در این‌باره صحبت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.