کد خبر : 213560
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 22:03
-

کشاورز: پیروزی پرگل نتیجه نمایش دلچسب‌مان بود / نبض بازی کاملا در اختیارمان بود

کشاورز: پیروزی پرگل نتیجه نمایش دلچسب‌مان بود / نبض بازی کاملا در اختیارمان بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: کاملاً بر جریان بازی مسلط بودیم و با یک نمایش دلچسب به یک پیروزی پرگل قاطعانه دست یافتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند در خانه خود مقابل فولاد زرند اظهار کرد: دیدار خیلی‌خوبی را پشت سر گذاشتیم، تیم ما هم در نیمه‌نخست و هم در نیمه‌دوم کاملاً مسلط بر بازی بود و خوشبختانه توانستیم با یک نمایش دلچسب سه امتیاز بازی را با یک برد پرگل از آن خود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل شیوه بازی متفاوت گیتی‌پسند بین نیمه‌اول با نیمه‌دوم چه بود عنوان کرد: در نیمه‌نخست زمانی‌که به خواسته خودمان رسیدیم سعی کردیم بیشتر نبض بازی را کنترل کنیم و به اضافه کردن گل‌هایمان فکر نمی‌کردیم، چند بازیکن اخطاری هم داشتیم که به‌دنبال حفظ کردن آن‌ها در دیدارهای حساس بعدی بودیم‌، در نیمه‌دوم نیز کنترل بازی را در دست داشتیم و در این امر هم تقریباً موفق ظاهر شدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان با تاکید بر اینکه تیمش مستحق پیروزی بود خاطرنشان کرد: گل‌هایی که ما دریافت کردیم خصوصاً گل نخست به‌طور اتفاقی به‌ثمر رسید و خیلی در روند عادی بازی زده نشد. ضمن احترامی که برای تیم فولاد زرند قائلم کاملاً مستحق این پیروزی پرگل بودیم.

لازم به ذکر است سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در پایان این دیدار پس از شکست ۷ بر ۲ مقابل گیتی‌پسند قادر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.