کد خبر : 213618
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 13:01
-

خوراکچی: هر کسی مربی تیم‌ملی باشد، حمایت می‌کنم/ حضورم در تیم‌های ملی پایه شایعه بود

خوراکچی: هر کسی مربی تیم‌ملی باشد، حمایت می‌کنم/ حضورم در تیم‌های ملی پایه شایعه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمود خوراکچی در خصوص دیدار تیمش مقابل فردوس قم در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هر تیمی که با کراپ بازی می کند، به دلیل رویارویی با بازیکنان ملی پوش این تیم انگیزه مضاعفی دارند.در تمام تیم های لیگ برتر بازیکنان با کیفیت وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمود خوراکچی در خصوص دیدار تیمش مقابل فردوس قم در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هر تیمی که با کراپ بازی می کند، به دلیل رویارویی با بازیکنان ملی پوش این تیم انگیزه مضاعفی دارند.در تمام تیم های لیگ برتر بازیکنان با کیفیت وجود دارد و هر کدام منتظر شانس هستند تا خود را به تیم های حرفه ای نشان دهند. این انگیزه باعث می شود تا کیفیت بازیکنان بالا برود.

وی افزود: طی ۴ بازی که با تیم کراپ  پشت سر گذاشتم، در همه بازی ها عملکرد خوبی از حریفان دیدم و این موضوع زیبایی لیگ را چند برابر می کند. علی رغم این که فردوس قم را آنالیز کردیم کیفیت بازی های قبل این تیم مثل دیروز نبود. ما در شروع بازی به گل رسیدیم و بعد از گل چند موقعیت بدست آوردیم که با شتابزدگی بازیکنان و عملکرد درخشان دروازه بان فردوس قم نتوانستیم به گل برسیم. فردوس قم چند دقیقه ای ما را تحت فشار گذاشت و با تعویض هایی که داشتم تنبیه شدیم و گل خوردیم.

سرمربی کراپ الوند ادامه داد: به دلیل این که زمین بازی سر بود، مجبور شدیم تا منطقه بازی خود را به عقب بیاوریم تا بتوانیم از ضد حملات برای گلزنی استفاده کنیم. فردوس قم در دقایق پایانی ترکیب پاور پلی را در دستور کار قرار داد و چون  آن ها را به خوبی آنالیز کردیم موقعیت گل در اختیارشان نگذاشتیم.

خوراکچی در مورد این که طی ۴ بازی که روی نیمکت کراپ حضور داشته توانسته  تیمش را جز مدعیان قهرمانی قرار دهد عنوان کرد: به دلیل این که مدیریت باشگاه تفکرات حرفه ای دارد و هم بازیکنان ملی پوش در تیم حضور دارند، توقعی که از تیم کراپ داشتند همین بود. اول از همه فکر پیروزی و  قهرمانی را از ذهن بازیکنان دور کردیم و قصد استفاده از حداکثر ظرفیت آنها هستیم. به دلیل این که بازیکنان ملی پوشمان توقع تمرینات با کیفیت را دارند، استفاده از حداکثر ظرفیت آنها سخت است و کادر فنی حق ندارد که تمرینات ساده به آنها بدهد. در نیم فصل دوم کیفیت تمرین تیم را بالا بردیم و خوشبختانه فاکتور همدلی را در تیم به وجود آوردیم. 

 وی در خصوص این که یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی زیر۱۹ سال ایران بوده گفت: زمانی که با کراپ  قرارداد بستم اعلام کردم که یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی هستم و اولویت من باشگاه کراپ است. من هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم ملی کشورم انجام می دهم. شایعاتی به وجود آمده که من اعلام کردم گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی هستم ولی این موضوع حقیقت ندارد. این موضوع باعث شد تا احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال ناراحت شود و همه بدانند که من برای سرمربیگری زیر ۱۹ ساله ها هیچ جلسه ای با او برگزار نکردم. 

خوراکچی تصریح کرد: اگر قرار است که ناظم الشریعه به کار خود ادامه دهد از او حمایت می کنم و اگر هر کس دیگری این سمت را بر عهده بگیرد من به عنوان یک عضو خانواده فوتسال حامی تیم ملی خواهم بود. وظیفه هر ایرانی است که تیم ملی را حمایت کند مخصوصا کسانی که از جنس فوتبال و فوتسال هستند. 

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند در مورد بازی بعدی تیمش با گیتی پسند عنوان کرد: برای هر دو تیم بازی سختی است و اگر هر کدام از اعضای کادر فنی دو تیم در آن بازی اشتباه کنند تنبیه می شوند. فکر می کنم گل بازی های لیگ امسال همین دیدار باشد. هر دو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند و این موضوع زیبایی لیگ را بیشتر می کند. این قول را می دهم این بازی به دور از حواشی برگزار شود و نتیجه فوتسالی داشته باشد.

خوراکچی تاکید کرد: فوتسال بازی لحظه ها است و همان لحظه ها باعث موفقیت تیم ها می شود. کار کردن با  بازیکنان کراپ برایم لذت بخش است. مطمئن باشید از جانب باشگاه کراپ همه اصول میزبانی را به خوبی رعایت خواهیم کرد تا این بازی الگویی برای تمام تیم ها باشد و بدانند که بدون حواشی و دعوا می توان یک مسابقه با کیفیت به نمایش گذاشت. خواهشم این است که این بازی به صورت زنده در شبکه ورزش و شبکه ۳ پخش شود.

وی خاطر نشان کرد: در بازی با فردوس قم داوران آمادگی جسمانی بالایی داشتند و توانستند این بازی سنگین را به خوبی کنترل کنند.در بازی حساس بعد مقابل گیتی پسند سعی می کنیم تمرکز داوران از بین نرود تا بتوانند بهترین باشند و به دلیل این که امتیاز این بازی خیلی مهم است، از داوران می خواهم که اشتباه کمتری داشته باشند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.