کد خبر : 213964
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 23:32
-

بهادری: پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم

بهادری: پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم فرش‌آرا مشهد در یک بازی پرگل برابر تیم حفاری اهواز به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری سرمربی تیم فرش‌آرا با بیان اینکه پیش‌بینی می کردیم مقابل حفاری اهواز بازی سختی داشته باشیم، اظهار کرد: شاید هرکس با نگاه به جایگاه فرش‌آرا و حفاری اهواز در جدول رده‌بندی، تصور می‌کرد ما قطعا پیروز میدان خواهیم بود. اما ما چنین فکری نمی‌کردیم و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم.

وی افزود: توانستیم ابتدا با ۳ گل پیش بیفتیم، اما روی اتفاق، نتیجه برگشت. در نهایت بازی را جمع کردیم و با برد نتیجه را پایان رساندیم.

بهادری ضمن اشاره به بازی خوب ملی حفاری اظهار کرد: حفاری اهواز تیم بسیار خوبی است و جایگاه این تیم اصلا در این رده از جدول نیست. برخی بازیکنان حریف از قدیمی‌های تیم ملی حفاری بودند و بازیکنان شناخته‌نشده‌ی دیگری نیز داشتند که خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی فرش‌آرا ضمن ابراز خوشحالی بابت کسب سه امتیاز این دیدار تصریح کرد: امروز روز جوانان تیم نبود و باتجربه‌های تیم بودند که توانستند بازی را با برد به پایان ببرند.

بهادری درباره داوری این دیدار نیز گفت: من تمایلی به صحبت درباره داوری چه در قامت بازیکن چه مربی هیچگاه نداشته‌ام. داور هم مثل ما اشتباه می‌کند مثلا گل چهارم حریف مشکوک به خطا بود اما شاید بعد از دیدن فیلم بازی معلوم شود من اشتباه کرده‌ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.