کد خبر : 213966
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 23:33
-

نجاریان: کمیته داوران برای تیم‌های انتهای جدولی داوران با تجربه بگذارد

نجاریان: کمیته داوران برای تیم‌های انتهای جدولی داوران با تجربه بگذارد

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: داور نتیجه بازی را تغییر داد، نمی‌دانم چرا در این بازی‌های حساس از داوران جوان استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسعود نجاریان پس از شکست تیم فوتسال شهروند ساری در مقابل سپاهان اظهار کرد: همانطور که مشاهده کردید یک بازی زیبا از سوی دو تیم انجام شد، در نیمه نخست مالکیت توپ بیشتر از آن سپاهان بود چرا که ما عقب نشسته بودیم. اما موقعیت خیلی جدی به حریف ندادیم.

وی در ادامه با گلایه نسبت به تصمیمات داور بازی افزود: در نیمه دوم بازی خوب و متعادل پیش می‌رفت، اما در ادامه داور روند بازی و نتیجه را تغییر داد، نمی‌دانم چرا داوران جوان برای این دیدارها انتخاب می‌کنند، شرایط ما در جدول رده‌بندی خوب نیست و باید داوران باتجربه برای این بازی‌های حساس انتخاب بشوند.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در خصوص اشتباهات تأثیرگذار داور به اعتقاد تیم شهروند تصریح کرد: در آخرین دقایق بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفته شد، در حالی که خود داور هم نمی‌دانست باید خطای کدام تیم را بگیرد و همان توپ تبدیل به گل شد، در ادامه هم در حالی که باید خطای بازیکنان سپاهان را اعلام می‌کرد سوت نزد و گل دوم را هم روی همان ضدحمله دریافت کردیم.

نجاریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهروند در لیگ می‌ماند یا خیر خاطرنشان کرد: شرایط‌مان در میان تیم‌ها خوب نیست، تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم اما همه‌چیز سخت و غیرقابل پیش بینی است، باید تا آخرین هفته بجنگیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.