کد خبر : 214123
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 8:32
-

بحث مدیریتی و مالی در باشگاه وجود ندارد

بی غم :قرار بر این شد که بازی به بازی جلو برویم / صد درصد به قهرمانی فکر می کنیم/فقط در تبریز تماشاگران اجازه ورود ندارند!

بی غم :قرار بر این شد که بازی به بازی جلو برویم / صد درصد به قهرمانی فکر می کنیم/فقط در تبریز تماشاگران اجازه ورود ندارند!

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات رقم خورده ای که منجر به نتیجه نگرفتن تیم شده، مربوط به موضوعات مدیریتی یا مالی است یا خیر عنوان کرد: بحث مدیریتی و مالی در باشگاه وجود ندارد و بازیکنان ما حرفه ای هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حمید بی غم در خصوص دیدار تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم راضی بودم. بالاخره چند دقیقه برق رفتن در مسابقه شرایط را برای ما عوض کرد و از حالت تیمی خود فاصله گرفتیم و روی یک صحنه مشکوک گل خوردیم.

وی افزود: من با بازیکنانم صحبت کردم و قرار بر این شد که بازی به بازی جلو برویم و کار به هیچ تیمی نداریم. ما در هر بازی تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. باشگاه مس و بازیکنانش صد درصد به فکر قهرمانی هستند و دلیل نتیجه نگرفتن تیم در چند هفته گذشته اتفاقاتی است که برای ما رقم خورده است. در هیچ بازی تیمی نمی تواند بگوید که در مقابل مس سونگون نتیجه گرفته و از آنها بهتر فوتبال بازی کرده است. 

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات رقم خورده ای که منجر به نتیجه نگرفتن تیم شده، مربوط به موضوعات مدیریتی یا مالی است یا خیر عنوان کرد: بحث مدیریتی و مالی در باشگاه وجود ندارد و بازیکنان ما حرفه ای هستند. داور بازی با سن ایچ با اخراج بی مورد بازیکنم کاری کرد که تیم ما در آن بازی تحت فشار قرار بگیرد و بازی برده را با مساوی عوض کند. متاسفانه در هر سالنی که خارج از خانه بازی می کنیم حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تماشاگر وارد سالن می شوند ولی در تبریز حتی ۵ تماشاگر هم اجازه ورود به سالن را ندارند.

بی غم ادامه داد: در بازی با کرج حداقل ۳۰۰ تماشاگر وارد سالن شده بود که سر و صدا زیادی داشتند و به داوری اعتراض می کردند. در بازی با سن ایچ که میزبان بودیم در مجموع ۱۰ نفر روی سکو حضور داشتند و  همه آنها بازیکنان تیم بودند که در لیست ۱۲ نفره مان حضور نداشتند. هر زمانی که آنها  پس از گلزنی تیم شروع به تشویق می کردند، ناظر بازی را نگه می داشت و در نهایت مجبور شدیم تا بازیکنان خودمان را از سالن بیرون بیندازیم.

وی عنوان کرد: وقتی که بازی در خانه حریف برگزار می شود و هواداران تیم حریف را تشویق می کنند که در عملکرد بازیکنان میهمان تاثیر گذار است. اگر قرار است هواداران وارد سالن شوند به همه تیم ها این اجازه را بدهند ولی اگر حضور آنها ممنوع است، برای همه تیم ها باید این شرایط باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل فرش آرا اظهار داشت: فرش آرا تیم خیلی خوب و قابل احترامی است و امیدوارم بازی قابل قبولی را از هر دو تیم ببینیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه مطلوبی در بازی بعدی خود کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.