فرهاد کشاورز اظهار کرد: با نگاهی به ۵ تیم بالای جدول به خوبی می توان ظرفیت و توان مالی تیم های مدعی را رصد کرد و این در حالی است که مقاومت در حالی در این جمع حضور دارد که از حیث توان مالی و بودجه به هیچ عنوان قابل مقایسه با این تیم ها نیست.

وی افزود: جای خوشحالی است که جوانان مقاومت توانسته اند در این فصل با ارائه سبکی متفاوت از فوتسال نگاه ها را به خود جلب کنند و این ذهنیت را برای سایر تیم ها ایجاد کنند که به این تیم در قامت یک مدعی نگاه شود.

کشاورز با بیان اینکه حفظ این شرایط و تقویت آن نیازمند تقویت بودجه وامکانات است گفت: آقای اسفندیاری مدیریت باشگاه مقاومت و همکارانشان با تمام توان در جهت تامین نیازهای تیم در بخش های مختلف تلاش کرده اند اما واقعیت آن است که برای رقابت با مدعیان متمول لیگ و حفظ جایگاه فنی ایجاد شده باید ما هم ارتقاء پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به بازی های حساس پیش رو گفت: شرایط جدول به گونه ای است که در کمتر فصلی شاهد آن بوده ایم و در این فشردگی رقابت ها و بازی های پرفشار پیش رو تیمی موفق تر است که بتواند از حیث روحی و فنی شرایط مناسب تری را ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه بازیکنانش بسیار با انگیزه و پرتلاش در تمرینات حضور دارند و تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته اند گفت: امیدوارم این نمایش خوب از تیم مقاومت درنهایت منجر به کسب جایگاهی مناسب و شایسته در پایان فصل شود و بازیکنان ما بتوانند به آنچه لیاقتش را دارند دست پیدا کنند.

کشاورز در پایان گفت: همراهی مسئولان ، رسانه های استانی وتمام کسانی که در مسیر موفقیت تیم اثرگذار هستند در هفته های پایانی بسیار تعیین کننده است وامیدوارم این حمایت ها از تیم دریغ نشود.