کد خبر : 214999
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 8:22
-

جنگی:دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر فوتسال هستیم

جنگی:دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ برتر فوتسال هستیم

سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در جدول است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن جنگی در خصوص پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل فردوس قم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: دیدار با فردوس برای ما ۶ امتیازی محسوب می‌شد و از اهمیت بالایی برخوردار بود. بازی در ابتدا گره خورده بود و توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد. در لحظات پایانی نیمه نخست نیز یک گل روی اشتباه فردی دریافت کردیم اما خداراشکر بازیکنان در نیمه دوم با انگیزه ظاهر شدند و توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.  

وی در خصوص شرایط تیمش پس از این پیروزی افزود: در ابتدای فصل علاقه‌مندان به فوتسال به چیپس کامل نگاه دیگری داشتند. از روز نخست به دنبال حفظ سهمیه تیم و ثبات در لیگ برتر بودیم تا در سال‌های آتی نماینده خوبی برای مشهد باشیم. در حال حاضر تقریبا به حرف خود در ابتدای فصل عمل کرده‌ایم و در لیگ امسال ماندگار خواهیم بود اما هم‌اکنون به جایگاه ششمی نیم‌نگاهی داریم.

سرمربی چیپس کامل خاطرنشان کرد: در حال حاضر با فرش‌آرا، تیم ششم جدول، فقط سه امتیاز فاصله داریم. اگر بتوانیم از میزبانی‌ خود مقابل سپاهان، فرش‌آرا و کراپ امتیاز خوبی به دست آوریم، می‌توانیم در لیگ امسال هم یک رتبه تک‌رقمی کسب کنیم.

جنگی ادامه داد: به لحاظ امکانات و تجهیزات با تیم‌های صنعتی سپاهان و فولاد زرند قابل مقایسه نیستیم اما خراسان رضوی قطب فوتسال کشور است. تقریبا بیش از ۲۵ بازیکن از مشهد در لیگ برتر حضور دارند. خوشحالیم که با این هزینه و ساختار با تیم‌های صنعتی رقابت می‌کنیم و در چنین جایگاهی از جدول قرار داریم. از ابتدای لیگ چارچوب رقابتی خود را با همین بضاعت ترسیم کرده بودیم و به تیم‌های مس، گیتی‌پسند و کراپ نگاهی نداشتیم اما برای سال‌های بعد باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا جزو پنج تیم نخست لیگ قرار بگیریم.

وی در خصوص بازی آتی تیمش با سپاهان بیان کرد: این دیدار نیز برای ما ۶ امتیازی خواهد بود. سپاهان از مربیان کاربلدی بهره می‌برد. امیدوارم بتوانیم این تیم را به خوبی آنالیز و از امتیاز میزبانی آن استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.