کد خبر : 215325
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 8:56
-

فرهادی: شک نکنید که فوتسال حفاری در لیگ برتر می‌ماند

فرهادی: شک نکنید که فوتسال حفاری در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت معتقد است که این تیم علی‌رغم شرایط بدی که در جدول رده بندی دارد در لیگ باقی حفظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حیدر فرهادی پس از شکست سنگین تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهارکرد: پیش بینی چنین بازی را داشتیم زیرا گیتی پسند از همه نظر از جمله مربی و بازیکن تیم خوبی و غنی است و استحقاق چنین جایگاهی را دارد. به حریف و تیم داوری تبریک می گویم.

وی افزود: تیم حفاری شرایط خاصی دارد و این شرایط امروز رقم نخورده است و این شرایط در ابتدای فصل باتوجه به نوع بسته شدن آن رقم خورد. برای بازی امروز نیز مجبور شدیم از بازیکن های امیدمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: نگاه مان به بازی بعدی مان است که برای ما شش امتیازی است. ان شاءالله از بازی آینده با دست پر از تهران بر می گردیم زیرا تمام ابزار لازم را در اختیار دارم و هیچ عذر و بهانه ای برای نبردن در این دیدار نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حفاری می تواند در لیگ بماند؟ عنوان کرد: شک نکنید که ملی حفاری می ماند. اگر می دانستم که قرار است نمانیم هیچ وقت هدایت حفاری را برعهده نمی گرفتم. نگاه ما به پنح بازی آینده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.