کد خبر : 215327
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 8:58
-

جنگی: هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می‌گیریم

جنگی: هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می‌گیریم

سرمربی چیپس کامل مشهد با اشاره به شرایط بد تیمش در فاز دفاعی گفت: متاسفانه در هر بازی گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم اما هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال نتایج بهتری می‌گیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن جنگی در خصوص شکست پنج بر ۲ تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی را بد آغاز کردیم و بد ادامه دادیم. گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم و روی ۲ اشتباه فردی در نیمه نخست از حریف عقب افتادیم. در نیمه نخست با فشاری که ایجاد کردیم، ۲ گل از سه گل دریافتی را جبران کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان به لحاظ بدنی کم آوردند. محسن باغشنی مصدوم شد و شکل تیمی نیز به هم خورد. لحظاتی از تاکتیک پاورپلی استفاده کردیم که باز هم نتیجه نداد و یک گل دیگر هم در این مدت دریافت کردیم. به تیم سپاهان بابت آنالیز خوب چیپس کامل تبریک می‌گویم. به خوبی روی نقاظ ضعف چیپس کامل کار کرده بودند و در نهایت پیروز این دیدار شدند.

سرمربی چیپس کامل مشهد تصریح کرد: استفاده از تاکتیک پاورپلی اشتباه بود و این اشتباه را می‌پذیرم. البته استفاده از پاورپلی ریسک است و باید آن را پذیرفت. شاید در پاورپلی گل می‌زدیم و شرایط تیم تغییر می‌کرد. از این بازی درس گرفتیم و باید تمرین کرده و در پنج هفته انتهایی لیگ این نتایج را جبران کنیم.

جنگی در خصوص ضعف تیمش در فاز دفاعی عنوان کرد: در پست‌هایی مصدوم می‌دهیم که روی فاز دفاعی ما تاثیر می‌گذارد. در نیم فصل نخست گلر خود را از دست دادیم و در حال حاضر هم بازیکنان خط عقب خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و از ابتدا هم به دنبال ثبات بوده‌ایم. البته شرایط تیم هم نباید به گونه‌ای باشد که در هر بازی گل‌های زیادی دریافت کنیم و در لیگ ضعیف‌ترین آمار را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.