کد خبر : 215826
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 23:56
-

بهادری: باید ۶ امتیاز دو دیدار آینده را بگیریم

بهادری: باید ۶ امتیاز دو دیدار آینده را بگیریم

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، مقابل سن‌ایچ ساوه شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال فرش آرا در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتسال، با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل سن‌ایچ ساوه متحمل شکست خانگی شد.

در این دیدار پربرخورد که با اخراج دروازه‌بانان دو تیم و پنج کارت زرد همراه بود، سن‌ایچ توانست علارغم پاورپلی فرش آرا از دقیقه هشتم، نیمه اول را با ۲ گل به پایان برساند. با آغاز نیمه دوم پاورپلی فرش آرا ادامه یافت و درنهایت این کلاه‌کج بود که توانست تک گل فرش آرا را به ثمر برساند. 

در پایان این دیدار سرمربی تیم فرش‌آرا با بیان اینکه دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشته‌اند گفت: تیم ساوه تیمی قوی، قدرتمند و با کادذ فنی و بازیکنان خوبی است که چندین سال است در کنارهم بازی می‌کنند. ماهم خوب بازی کردیم اما در لحظات آخر توپ‌هایمان در گل نرفت. 

قدرت بهادری با اشاره به اینکه فرش‌آرا خوب بازی کرد اما نتیجه نگرفت افزود: به خوب بازی کردن و توپ به تیرک زدن و موقعیت گل ایجاد کردن امتیاز نمی‌دهند و ضعیف بازی کنی و ببری بهتر است. 

وی ضمن اشاره به دو بازی آینده تیمش در مشهد خاطرنشان کرد: انتظار داشتم از این سه بازی در مشهد، ۹ امتیاز بگیریم اما با این شکست حتما باید در مقابل چیپس و سپاهان ۶ امتیاز کامل را بگیریم و در غیر این صورت کادر و بازیکنان اصلا نباید رو داشته باشیم سالن بیاییم. 

سرمربی فرش‌آرا درباره داوری نیز گفت: در جلسه‌ای که داشتیم تصمیم بر این شد درباره داور نظری ندهیم. آنها هم ممکن است اشتباه کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.