کد خبر : 215828
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 23:58
-

باغبانباشی: نبض بازی را در دست داشتیم/ تیم‌ها سلامت بازی را رعایت کنند

باغبانباشی: نبض بازی را در دست داشتیم/ تیم‌ها سلامت بازی را رعایت کنند

سرمربی تیم فوتسال سپاهان با اشاره به تساوی مصاف تیمش با تیم فردوس قم گفت: نبض بازدر دست ما بود و ما بیشتر بازی را در زمین حریف بازی می‌کردیم ولی متاسفانه در رسیدن به پیروزی ناکام ماندیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی با اشاره به تساوی مسابقه تیمش با تیم فوتسال فردوس قم اظهار داشت: فردوس از تیم‌های ریشه‌دار فوتسال ایران است و ما می‌دانستیم بازی سختی در برابر این تیم داریم.

وی درباره کیفیت تیم خود افزود: متاسفانه بازیکنان‌ ما هنوز دقت لازم را در ضربات خود ندارند و ما می‌توانستیم بسیار زودتر به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق تا دقیقا پایانی رخ نداد و ما در دقیقه آخر بازی به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان با انتقاد از نحوه بازی تیم فردوس افزود: ما بازی سالمی ارائه می‌دهیم و دوست داریم همه تیم‌ها بازی سالمی ارائه دهند. از تیم فردوس و بقیه تیم‌ها ، خواهش داریم که این سلامتی را حفظ کنند تا مبادا در نتایجی که می‌گیرند شک شبهه‌ای ایجاد شود. در این بازی چند بار دیدیم که دروازه‌بان تیم فردوس خود را به زمین می‌زد و فکر می‌کنم می‌خواستند ریکاوری شوند و نفس بگیرند اما این سبک بازی کردن درست و سالم نیست.

وی درباره داوری مسابقه بیان کرد: فوتسال بازی نزدیکی است و تنش‌های بیشتری دارد و داوری فوتسال دقت بیشتری لازم دارد و ثانیه‌ها تعیین کننده هستند و داور نمی‌تواند بگوید صحنه را ندیدم و اگر دقت داوران ما بیشتر شود بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد مثلا در این دیدار توپ در محوطه به دست بازیکن حریف خورد و باید پنالتی می‌شد اما داور می‌گوید که صحنه را ندیده و ما نی کاری نمی‌توانیم بکنیم.

باغبانباشی با بیان اینکه ما به دنبال ۳ امتیاز بازبودیم افزود:ما دوست داشتیم پیروز میدان باشیم و از هین رو تا ثانیه آخر جنگیدیم و جنگنده بازی کردیم و در نتیجه نبض بازی را در دست داشتیم و بیشتر در زمین حریف بازی می‌کردیم ولی متاسفانه در رسیدن به گل پیروزی ناکام بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.