کد خبر : 216252
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 8:09
-

کشاورز: سپاهان جزو تیم‌های فنی لیگ است/ در روز بدی باختیم

کشاورز: سپاهان جزو تیم‌های فنی لیگ است/ در روز بدی باختیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم چون در جدول اتفاقاتی رخ داده بود که می‌توانست به ما کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز پس از شکست تیم فوتسال مقاومت البرز مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی مهمی را از دست دادیم و از کورس قهرمانی جا ماندیم. بازی امروز به خاطر هشت برد پیاپی ما اهمیت بالایی پیدا کرده بود و این رویه درست نیست. ما در هفته‌های پایانی لیگ‌ قرار داریم و در هفته‌های باقی مانده شاهد شگفتی‌های زیادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: سپاهان تیم ضعیفی نیست و اگر بین تیم‌های حاضر در لیگ ۳ تیم فنی را انتخاب کنند، سپاهان یکی از آنها خواهد بود. اگر کادرفنی سپاهان از همان ابتدای فصل رویکرد امروز‌ را داشتند،  جایگاه این تیم در جدول بسیار بالاتر بود.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: ما تیمی هستیم که با تلاش و کوشش برای خودمان فضا ایجاد کرده‌ایم و در بازی امروز هم بدشانسی گریبان ما را گرفته بود. ما در طول بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و تنها به خاطر بازیکنان ناراحت هستم‌. مقصر شکست من هستم و امیدوارم از این بازی تجربه خوبی به دست آوریم.

وی گفت: ما در نیم‌فصل دوم تنها مقابل کراپ شکست خوردیم و ۸ برد پیاپی به دست آوردیم و امسال به طور کلی در بازی‌های کمی شکست خوردیم. از بازی امروز درس گرفتیم که برای پیروزی دست به هر کاری نزنیم و سلامت یک بازیکن بیش از ۱۰ گل و یا ۳ امتیاز ارزش دارد. بازیکن تیم مقابل مصدوم شد و ما ۲ بر یک عقب بودیم و می‌توانستیم جبران مافات کنیم اما توپ را به اوت زدیم. در رختکن به بازیکنانم گفتم اگر همچین اتفاقی افتاد، حتی اگر دروازه خالی هم بود حتما توپ را به اوت بزنید چون سلامت بازیکنان ارزش بیشتری دارد.

کشاورز متذکر شد: بازیکنان تیم مقابل با تیم خودم فرقی ندارد و در نهایت همه ما برای ارتقای فوتسال کشور تلاش می‌کنیم و در پایان فصل یک تیم در رده بالاتر قرار می‌گیرد و تیم دیگر در رده پایین‌تر تنها به خاطر تلاش و زحمت بازیکنانم امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی به دست بیاوریم و بازیکنانم بتوانند به حق‌شان برسند. ما در عرصه بازیکن‌سازی کارمان را انجام داده‌ایم و  به شما قول می‌دهم که بازیکنانم  فصل آینده در بهترین تیم‌ها بازی خواهند کرد. از نظر نتیجه‌گیری نیز نسبت به فصل گذشته پیشرفت کرده‌ایم و در جایگاه بالاتری قرار داریم.

وی در پایان گفت: در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم چون در جدول اتفاقاتی رخ داده بود که می‌توانست به ما کمک کند. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به خاطر تلاشی که کردند به آنها درود می‌فرستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.