کد خبر : 216326
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 15:29
-

حسن زاده: بازیکنان ما پتانسیل و توانایی دعوت شدن به تیم ملی را دارند / همچنان امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط تیم‌های بالای جدول هستیم

حسن زاده: بازیکنان ما پتانسیل و توانایی دعوت شدن به تیم ملی را دارند / همچنان امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط تیم‌های بالای جدول هستیم

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: تمامی بازیکنان از جمله «علی مروتی» که در لیگ برتر امسال با ۲۰ گل زده نفر سوم جدول گلزنان است، شایستگی دعوت به تیم ملی فوتسال را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: تمامی بازیکنان از جمله «علی مروتی» که در لیگ برتر امسال با ۲۰ گل زده نفر سوم جدول گلزنان است، شایستگی دعوت به تیم ملی فوتسال را دارند.

«محسن حسن زاده» شامگاه شنبه در پایان دیدار تیمش با فولاد زرند ایرانیان که در سالن فجر ساوه با برتری شاگردانش به پایان رسید، اظهار داشت: وقتی تیم ما در این جایگاه جدولی قرار دارد، قطعا حاصل تلاش، همدلی و زحمات همه بازیکنان است و علی مروتی هم که یک گلزن ذاتی است که حاصل زحمات سایر بازیکنان را به ثمر می رساند.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من نه تنها علی مروتی بلکه سایر بازیکنان ما پتانسیل و توانایی دعوت شدن به تیم ملی را دارند و قطعا سرمربی تیم ملی هم نگاهی ویژه خواهد داشت و امیدواریم بچه های ما به آنچه استحقاقش را دارند، برسند.

وی در مورد بازی امروز، گفت: حریف دارای تیمی جوان، جسور و دونده بود و در دقایق زیادی از مسابقه هم ما را تحت فشار قرار دادند اما به هر حال با توجه به اینکه به انتهای فصل نزدیک می شویم و ما هم دارای محدودیت بازیکن هستیم، درچنین مسابقاتی تحت فشار قرار خواهیم گرفت.

سرمربی سن ایچ گفت: بابت کسب سه امتیاز مهم این دیدار خوشحال هستم تا همچنان امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط تیم‌های بالای جدول باشیم که در هفته های اخیر این اتفاق افتاد و ما در دیدارهای آینده با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان خواهیم رفت تا شانس خود را برای کسب عنوان در لیگ برتر امسال افزایش دهیم.

سن ایچ با سه امتیاز مسابقه با فولاد زرند ایرانیان و با یک بازی بیشتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت و با صدرنشین پنج امتیاز فاصله دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.