کد خبر : 5369
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 7:32
-

همه آنچه که باید از داوری های لیگ ۹۲ دانست+ فایل آماری

همه آنچه که باید از داوری های لیگ ۹۲ دانست+ فایل آماری

پایگاه خبری فوتسال ایران که به اذعان بسیاری از فوتسال دوستان توانسته تا کنون آمار منحصر به فردی را از لیگ برتر ۹۲ ارائه دهد، این بار با همکاری یکی از داورهای خوب فوتسال کشورمان اقدام به جمع آوری ریز اطلاعات قضاوت های این دوره از بازی ها کرده است. این گزارش آماری بدون شک

پایگاه خبری فوتسال ایران که به اذعان بسیاری از فوتسال دوستان توانسته تا کنون آمار منحصر به فردی را از لیگ برتر ۹۲ ارائه دهد، این بار با همکاری یکی از داورهای خوب فوتسال کشورمان اقدام به جمع آوری ریز اطلاعات قضاوت های این دوره از بازی ها کرده است.

این گزارش آماری بدون شک در تاریخ برگزاری بازی های لیگ برتر فوتسال بی بدیل است و به گفته گردآونده اش حتی نمونه آن در کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم یافت نمی شود!

با این حال امید می رود با تلاش کمیته داوران و همکاری جامعه داوری، بتوان از این پس آمار و اطلاعات مربوط به قضاوت های لیگ برتر و حتی دسته های پایین تر را به صورت مکتوب درآورد.

حاصل این کار را می توانید در فایل PDF زیر مشاهده کنید.

بخش هایی از این مجموعه آمار:

 – آمار نظارت ناظران

– آمار قضاوت های کل لیگ به تفکیک هر داور

– برنامه قضاوت داوران به تفکیک هر بازی

– بررسی عملکرد داوران به تفکیک هر استان

برای دیدن آمار اینجا کلیک کنید:( انتشار و استفاده از این گزارش با ذکر نام گردآورنده و عنوان پایگاه خبری فوتسال بلامانع است)

آمار داوری لیگ ۹۲(حجم فایل: ۴/۷۳ مگابایت)

(گردآونده: اسماعیل کمر بسته)

همچنین علیرضا سهرابی داور بین المللی فوتسال ایران به دنبال مطالعه این گزارش در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به تمجید از آن پرداخت و گفت: تا کنون هیچ گاه چنین گزارش کاملی را مشاهده نکرده بودم. با اتکا به این گزارش آماری می توان ارزیابی دقیقی از داوران لیگ برتر کرد. در نظرسنجی اخیر پایگاه خبری فوتسال ایران متوجه شدم بسیاری از نظر دهندگان بر اساس سابقه و اسم داوران، به آن ها نظر می دهند و به عنوان مثال افراد بسیاری از من نام بردند. اما فکر می کنم در این میان زحمت علی پور افشار دیده نشده است. او در لیگ ۹۲ بیشترین قضاوت را در مقایسه با بقیه داشته و به خاطر هیچ بازی هم نمی توان به او انتقادی وارد کرد. این در حالی است که پور افشار کم ترین رای را در نظر سنجی آورده است.

 

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رفیق فوتسالی یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۰۶

سلام گرم وخسته نباشید به گردآورنده وخوش ذوق….بنده نفر اولی بودم که این کار قشنگ وحرفه ای را دیدم وانشااله آقا اسماعیل گل آینده و گل سر سبد داوران ایران و آسیا خواهد بود.بسلامتیش کف قشنگ…..خدا بهمرات جوون

حالا!!!!!!!!! یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

سلام
متاسفانه تو آمار میبینیم که داورانی استفاده شده که در کلاس لیگ برتر نبودن ولی استفاده شدند بعضی ها هم تست نرفتند ولی قضاوت کردند اونم سوت

حالا!!!!!!!!! یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

آقا اسماعیل کارت خیلی پسند ه

سلیمانی v یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

بسیار عالی بود

فوتسالي سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۱۹

با سلام. در همه جای دنیا وقتی آمار می دن، معمولا تاریخ تولد و سن رو هم درج می کنن. ولی در اینجا هیچ خبری از این تاریخ تولد نیست. لطفا در آمارتون تاریح تولدها رو هم مشخص نمایید.