کد خبر : 7275
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 15:20
-

موثق: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم

موثق: به دنبال قهرمانی آسیا هستیم
دروازبان دبیری تبریز از روند آماده سازی تیمش برای حضور در جام باشگاههای آسیا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا موثق درباره آماده سازی تیم دبیری برای مسابقات اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و با برنامه خاصی تمرین می‌کنیم و در حال آماده سازی برای مسابقات آسیایی پیش رو هستیم.
وی افزود: در حال حاضر تیم ما مرحله بدن‌سازی را پشت سر می‌گذارد و هر روز یک مرحله تمرین با توپ داریم که به خوبی پیش می‌رود و در حال آماده شدن برای مسابقات لیگ و به ویژه مسابقات آسیایی هستیم.
دروازه‌بان تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: با اضافه شدن حسین شمس به عنوان سرمربی تیم تمرینات زیر نظر ایشان در حال برگزاری است که تمرینات از سطح بسیار خوبی برخوردار هست و کار کردن با آقای شمس برایم لذت‌بخش است.
وی تصریح کرد: چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه‌شده‌اند و اکثر بازیکنان قبلی هم در تیم حفظ‌شده‌اند و تمام بازیکنان با تمام توان در حال تمرین هستند تا عملکرد سال گذشته را تکرار کنیم.
موثق گفت: مسابقات آسیای نزدیک است و امیدواریم بعد از قهرمانی در لیگ برتر در مسابقات آسیای هم بتوانیم مقام خوب و شایسته‌ای کسب کنیم و با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.
دروازه‌بان تیم دبیری تبریز تاکید کرد: از زحمات وحید شمسایی سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز تشکر می‌کنم چون سال گذشته خیلی تلاش کرد تا تیم دبیری مقام قهرمانی را کسب کند و برای حسین شمس سرمربی جدید تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب از بازیکنان راضی باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.