کد خبر : 7234
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1393 - 10:55
-

ناظم‌الشریعه : کارکردن در شرایطی که باشگاه انتظار کسب جایگاه ندارد سخت نیست!

ناظم‌الشریعه :  کارکردن در شرایطی که باشگاه انتظار کسب جایگاه ندارد سخت نیست!
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری می‌گوید برای فصل آینده طبق شیوه باشگاه برنامه‌ریزی می‌کنم و براساس نظر آن پیش می‌روم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی اظهارکرد: هفته گذشته دو بار به اهواز آمدم و با آقایان حاجتی و کریمی جلسه‌ای داشتیم و لیستی از بازیکنان برای فصل آینده تهیه کردیم.

وی با بیان این‌که باشگاه با مشکل محدودیت مالی مواجه است‏، خاطرنشان‌کرد: من لیست مورد نظرم را به باشگاه داده‌ام و منتظر جواب آن هستم و قرار شده است‏ خودشان تصمیم‌گیری کنند و مشخص شود که ما باید با چه معیاری پیش برویم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: به هر حال آقای حاجتی، مدیرعامل باشگاه‏ باید تکلیف را مشخص و راه را به ما نشان دهد تا در ادامه بتوانیم برنامه‌ها را پیگیری کنیم. من طبق نظر باشگاه کار می‌کنم.

وی درباره این‌که نظر باشگاه این است که تیم با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال در لیگ حضور پیدا کند، عنوان‌کرد: به هر حال این نظر باشگاه است و من هم براساس نظر باشگاه پیش می‌روم. اگر نظر باشگاه این باشد که تیم برای قهرمانی بسته شود، ما هم لیستی براساس آن تهیه می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه گفت: هدف باشگاه حضور در مسابقات است و برای من کار کردن در شرایطی که باشگاه به فکر کسب جایگاه نیست، سخت نیست. من سعی می‌کنم طبق آن‌چه از من می‌خواهند، برنامه‌ریزی کنم. باشگاه به من لطف دارد و هر طور که سیاست آن‌ها باشد، پیش می‌رویم.

وی ادامه‌داد: به هر حال برای کار باتوجه به این‌که قرار است با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال در مسابقات لیگ شرکت کنیم و هدف‌مان هم فقط حضور در مسابقات است، مشکلی نیست و طبق شیوه باشگاه برنامه‌ریزی می‌کنم. پس از این‌که وضعیت تیم و بازیکنان مشخص شد، در زمینه تمرینات و اردوها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه درباره این‌که به عنوان مربی تیم‌ملی انتخاب شده است، گفت: من در گذشته نیز عضو کمیته فنی تیم‌های ملی بوده‌ام. چند روز پیش با آقای افتخاری مذاکراتی داشتیم و توافقاتی صورت گرفت و من هم گفتم برای پیشبرد اهداف تیم‌ملی هر کاری از دستم برآید، انجام می‌دهم. با باشگاه ملی‌حفاری نیز هماهنگ کردم و آن‌ها گفتند در زمینه همکاری با تیم‌ملی مشکلی نداریم.

وی بیان‌کرد: امیدوارم که بتوانیم برای رده‌های سنی مختلف تیم‌ملی برنامه‌ریزی کنیم. در حال حاضر تیم‌ملی بزرگسالان یک تورنمنت چهارجانبه پیش‌رو دارد و ۲۹ تیرماه به چین اعزام می‌شویم. در این تورنمنت بیشتر با بازیکنان جوان شرکت می‌کنیم تا بتوانند تجربه‌اندوزی داشته باشند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید اهوازیان دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

سلام خدمت اقای حاجتی مرد زحمتکش ورزش و مدیرعامل باشگاه شرکت حفاری اهواز.جناب اقای حاجتی با زحمات بی وقفه شما اکنون تیم فوتسال حفاری به یکی از قطب های ورزش کشور تبدیل شده وجوانان فراوانی را به فوتسال کشور معرفی کرده است.لازم است مربی برای این تیم انتخاب کنید که در وهله اول سازندگی و در مراحل بعد نتیجه گیری برای او مهم باشد که اقای ناظم الشریعه در این مصاحبه هیچ یک از این موارد را مهم ندانسته و می خواهد فقط مربی این تیم باشد.از شما خواهشمندیم که در مورد اینگونه مربی و مربیان تجدیدنظر بفرمایید.
کوچک شما و فوتسال دوست تیم حفاری مجید اهوازیان

نام ... دوشنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

مجید جان سلام به نظر من خود اقای حاجتی داره کم کاری میکنه وگرنه ایشان نباید بگزاره که بازیکنان برن یا خودش اعلام کن ما در لیگ ۱ بازی میکنیم یا تیمداری نمیکنیم ، پس کاری به مربی نداره ایشان که پارسال بهترین نتیجه رو با تیم گرفت

نام ...سعیدباویللاع سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

سلام به. هواداران. پرشور تیم قهرمان وفنی ترین وبهترین وقدرتمند ترین هواداران ایران حفاری شهر اهواز…..ما هواداران ومجموعه کانون هواداران. فقط وفقط ازسیاست های مدیرعامل محبوب وزحمت کش (حاجتی)که همیشه جوابگوی مشکلات تیم وهواداران به صورت صحیح و٢۴ساعته است حمایت وطورقطع حرف شنوی داریم.چون حاجتی همیشه از تمامی مشکلات باشگاه وهواداران به طور صحیح
خبردارد وخیلی راحت میتواند مدیرت کند.
درضمن لازم نیست کسی نظر بده کی مربی بشه.چون سیدناظم الشریعه محبوب ترین وباشخصیت ترین وفنی ترین مربی تاریخ حفاری نزدطرفداران تیقوسی ومتعصب حفاری اهوازاست ولازم نمیدونم که برای کسانی که حتی حاضر نیستن ۱لحظه. موفقیت. بچه های ااهواز راببینن توضیح بدم.
پارسال تک تنهاباهمه جنگدیم وموفق شدیم.امسال تمامی کسانی که بخوان به هرنحوی مشکل یاحاشیه ی درست. کنن. قسم به کربلای که رفتم. گردن همشون رو به بنام هواداران. اهوازی وخوزستانی درسکوو………از تیغ عدالت حفاری رد میکنیم.
پارسال ناظم الشریعه. با حمایت هواداران. مدیرت امورورزش.کادر فنی دلسوزوجوان کریم خالدی ویعقوب. مراغی وزحمات آقای جلیل خان دوران ودکترکمالی وریاح اهوازی وزحمات شبانه روزی مرتضی قاعدی ودرآخر شخص حاجتی توانست. افتخار آفرینی کند.اینو هم بدونید که اگه خیانت وسادگی بعضی ازبازیکنان نبود تیم قهرمان میشد.
ازبازیکنانی که ازجون ودل برای هواداران. مظلوم ونجیب اهوزی. زحمت کشیدن. تشکر میکنم.
واینو بدونن که نزد هواداران. حفاری دارای شرف ورزشی وصاحب شخصیت ونظر هستن پولشان حلال. حلال. نوش جان. خودشان وخانواده اما خاءنین وکم کار ها که عده آنان کم نیست انها را الله وعدالت امام علی علیه السَلٱم. میسپاریم ومنتظر سال بدشان دراهواز وحتی درباشگاه خودشان باشن.
سخنی باایرج کریمی مردوشیخ حفاری وعلیمرادحاجتی. مدیرهوادار دوست وورزشی وسیدناظم الشریعه.ویعقوب مراقی مربیان جوان. وباتجربه آزموده رادوباره آزمودن خطاست.
درضمن اگه کسی ناراحت شده جدول رو نگاه کنه ولی از اون. بالانیفته امسال هم باناظم ومراغی فوتسال حفاری. خوزستان روسکو است. بابازیکنان بومی

مجید علیپور سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

سلام و علیک
احسنت بر شیخ فوتسال و فوتبال و کل اهواز
مرحبا به غیرتت و به اعتقادت
خوب کرکرهی بعضی ها که تو روز روشن از آدمهای معلوم الحال خط میگرن رو کشیدی پایین
مثل همیشه رک و بی شیله پیله
اگه ۴تا عاشق و دلسوخته و هوادار باشرف مثل شما توی فوتبال و فوتسال اهواز داشتیم دیگه غمی نداشتیم…
بامید رسیدن ورزش خوزستان به جایگاه واقعی
یاعلی مدد

هادی حردانی استرالیا سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

سلام
بابا یکی بما بگه چه خبره چی شده شیخ سعید بس لا عندک سالفه احچی صدگ اش ناوی
خو تدری انا احب فولاد ویه حفاری جنون

سعيدباوينام ... سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

مجید علیپور
ممنونم لطف داری بابا من دیونه شدم تک وتنها کاشکی شما کمک کنی که امسال حق حفاری قهرمانی چه با بازیکنان قدیمی البته جز چند نفر
چه امیدوارم…..به هرحال ممنون

سعيدباوي سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

هﮭههههههههههههه
خادمک هادی
سلام خدا بر مرد حاشیه حفاری خوب شد اهواز نیستی

شاهرخ سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

سلام
بابا با زبون روزه نزارید یه چیزی بگم خداوکیلی
مافیا اگه بخواد حاشیه رو مثه وبا و طاعون هم بریزن تو فوتسال حفاری با وجود مردایی مثل حاجتی و کریمی و شیخ اهواز هیچ اتفاقی نمی افته و داغش به دل مافیای کثیف میمونه
ما بچه های شهرک آغاجاری با زبون روزه از حفاری و شیخ با تعصب که امروز مافیای فوتسال رو پوکونده باج نمیدیم.

سعیدباوی چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

درود بر شاهرخ باتعصب ااااااااااااااااااااااااااااخرش بم نگفتی کی تخم مرغ رو انداخت ولی من فهمیدم برخوردنکردیم باشخص مورد نظر چون به ما گفت کی فرستادش
سلام گرم من به هواداران با معرفت منطقه اغاجری ولی همیشه خاموش پشت دروازه

نام ... یکشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

دنیا داش سعید