کد خبر : 9447
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 11:38
دسته‌بندی نشده
-

شهر محل برگزاری گرندپریکس باز هم تغییر کرد

شهر محل برگزاری گرندپریکس باز هم تغییر کرد
گویا مشکلات برزیلی ها برای برگزاری گرندپریکس تمامی ندارد و باز هم شهر محل برگزاری بازی ها تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اینطور که از ظاهر امر برمی‌آید، مشکلات برزیلی‌ها برای برگزاری گرندپریکس برزیل تمامی ندارد. آنها بعد از تغییراتی که در راس فدراسیون فوتبال‌شان ایجاد شد، همچنان با مشکلات و کمبودهایی در زمینه برگزاری این تورنمنت معتبر فوتسال دنیا مواجه هستند. پیش از این گفته می‌شد که مسئولان برگزارکننده با شهردار ریودوژانیور به توافق رسیده‌اند که بخشی از هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد و مسابقات نیز در این شهر برگزار می‌شود، اما بار دیگر شهر محل برگزاری تغییر کرده است.

عباس ترابیان عضو هیات امنای این رقابت‌ها در این‌باره گفت: به احتمال خیلی زیاد باز هم مسابقات به سائوپائولو خواهد رفت چون میزبان با شهردار ریودوژانیرو به توافق نهایی نرسید و اکنون نیز سائوپائولو برای میزبانی از بازی‌ها ابراز علاقه کرده است. البته این تغییر برای ما خوب است چون به هر شکل، هر شهری که میزبان باشد ما باید ابتدا به سائوپائولو برویم و با پروازی دیگر به شهر مورد نظر سفر کنیم. به این شکل یک پرواز از ما کم می‌شود.

این رقابت‌ها قرار است از ۱۵ مهر ماه با حضور هشت کشور برگزار شود. شاگردان خسوس کاندلاس نیز یکی از تیم‌های دعوت‌شده به گرندپریکس برزیل هستند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.