کد خبر : 9452
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 14:32
-

نظری: به خسوس گفتم پای حرف هایم هستم/ فراشی مشکلش را با من حل کند!/حواشی زیادی داشتم اما با شهامت عذرخواهی کردم

نظری: به خسوس گفتم پای حرف هایم هستم/ فراشی مشکلش را با من حل کند!/حواشی زیادی داشتم اما با شهامت عذرخواهی کردم
دروازه بان تیم تاسیسات دریایی از آینده اش در تیم ملی گفت و تاکید کرد که پای مصاحبه های قبلش است و با مربی دروازه بان های تیم ملی هم مشکل ندارد.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری بعد از یک سال دوری با درخشش در لیگ و پایان دوره مصدومیتش دوباره به تیم ملی دعوت شده است. اما باز هم برخی شائبه ها و حواشی وجود دارد و مشخص نیست آینده او در تیم ملی چگونه رقم بخورد. گفت و گویی در این زمینه با مصطفی نظری داشته ایم.

*آقای نظری! دعوت شدنت به تیم ملی قطعی است؟

– من هم ابتدا از طریق خبر پایگاه خبری فوتسال متوجه شدم و چند روز بعد آقای افتخاری مصاحبه کرد و گفت نظری در گرند پریکس بازی می کند. به هر حال هر کسی دوست دارد پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من ۱۰ سال در تیم ملی بودم و پارسال به خاطر حواشی که پیش آمد از تیم ملی دور ماندم. البته در یکی از بهترین لیگ های دنیا بازی می کردم ولی کسانی بودند که اطلاعات نا سالم به خسوس می رساندند. الان خدا را شکر می کنم که به لیگ ایران برگشتم و در یک گروه قوی و در تیم خوب تاسیسات دریایی کار می کنم.

* هنوز هم پای حرف هایت و مصاحبه هایی که بعد از خط خوردنت داشتی هستی؟

– من به خود خسوس هم گفتم پای همه مصاحبه های پارسالم هستم. من در آن مقطع مصدوم نبودم و به دلایل دیگری خط خوردم. مطمئن باشید حرفم همان است. آن موقع از ایران دور بودم و افراد سودجو در کنار کادر فنی حرف هایی به گوش خسوس می رساندند که در تفکرات او تاثیر می گذاشت.

* به یاد دارم در یکی از مصاحبه هایت هم گفتی تا زمانی که خسوس در تیم ملی است، دعوت نمی شوی!

-نمی خواهم دوباره به گذشته برگردم اما در روسیه خیلی به من سخت گذشت.هر کسی باید در مورد تصمیم خودش پاسخگو باشد. من هم در مورد تصمیم های اشتباه گذشته ام یا توجیح قابل قبول پیدا کرده ام یا عذرخواهی کردم. من هم حواشی زیادی داشتم اما با شهامت آن ها را قبول و عذرخواهی کردم. بنابراین هر کسی باید در مورد تصمیم خودش پاسخگو باشد. آن زمان عوامل بیرونی زیادی باعث شد به تیم ملی دعوت نشوم. نمی دانم شاید آن ۱۰ سال من در تیم ملی نبودم و دلسوز فوتسال محسوب نشدم. در روسیه خیلی دلم سوخت وقتی اجازه ندادند حتی به تمرین تیم ملی بروم. واقعا برایم سخت بود و دلم شکست. با این حال هنوز چیزی عوض نشده است. از جیب ملت برای ما هزینه شده و باید هر موقع به ما نیاز شد، در خدمت باشیم.

* به احتمال زیاد امیر فراشی هم در گرند پریکس خواهد بود. با او مشکل نداری؟

– من با هیچ کس مشکل ندارم. اگر کسی با من مشکل دارد برود مشکلش را حل کند!

* برسیم به لیگ و تیم جدیدت. اول این را بگو چرا هفته قبل مقابل دبیری بازی نکردی؟

-شست پایم در تمرین قبل از بازی در رفت و با وجود اینکه خیلی تلاش کردم به بازی برسم اما نشد.متاسفانه در آن بازی بد باختیم ولی جبران خواهیم کرد. ان شاالله در بازی فردا مقابل ماهان بازی خواهم کرد.

* یعنی مصدومیتت این قدر زود بر طرف شد؟

– فردا چاره ای جز بازی کردن ندارم. من به تیم متعهدم و باید بازی کنم. وحید شمسایی هم در این بازی انتظار زیادی از من دارد. در بازی دبیری هم می خواستم بازی کنم اما واقعا نرسیدم.

* وضعیت تیم تاسیسات را در لیگ امسال چطور ارزیابی می کنی؟

– با احترام به تیم های خوب گیتی پسند، دبیری، منصوری، ماهان، تیم ما در کنار آن ها تیم بسیار خوبی است و امسال تیم تایسیات را به گونه ای دیگر از قبل خواهند شناخت. آدم هایی که جذب تیم شده اند همه بزرگند. وحید هم مربی بزرگی است. من همیشه با عنوان بازیکن با او کار کرده ام اما امسال که او مربی شده، می بینم مثل بازی کردندش، همچنان موفق است. ضمن اینکه امسال یک کادر دروازه بانی خیلی خوب داریم. اصغر قهرمانی و رضا ناصری از دروازه بان های با سابقه تیم ملی که امسال مربی من هستند و مهدی مصطفایی هم به عنوان دروزاه بان ملی پوش امید در کنارم است. امسال خیلی راحتم چون گروه قوی پشتم است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بوشهری یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

آقای نظری اتفاقا خوبه شما بیایی تیم ملی در رقابت با سلطان علی صمیمی متوجه میشوید که چقدر آقای صمیمی از شما بهتر هستند در ضمن مشکل شما بیشتر از مسایل فنی بد اخلاقی های شما است که همواره در تیم ملی و لیگ داشته اید !! بهتره شما قبل از ورود به تیم ملی یک تغییر در رفتار و کردار گذشته خود بدهید !!

ری شهری یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

صمیمی اگر خوب بود برای تیم ملی و دبیری تو آسیا کاری میکرد!!!

محمود یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

نظرى خوبه ولى خدایی صمیمى عالیه وگرنه حسین شمس براى جام باشگاه ها مى بردش

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۵۱

ziyad dari harf mizani nazari moteasefam vase moraxbiye tim meli

بهادر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۴۸

اقا مصطفی پیشنهاد میکنم سریعا یه بهونه بیار و نرو واسه تیم مل.اخه هنوز بازی های لیگ شروع نشده۹تا گل خورده تو کارنامته.حواست و جمع کن که نری تیم ملی ،وگر نه…

آرش شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳

مصطفی نظری یکی از بهترین دروازه بان های ایران و جهان بوده و هست..
صمیمی هم اگه خوبه واسه خودش خوبه..
نظری بهترینه…