کد خبر : 9463
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 15:42
-

نعمتی: امیدوارم شرایط بازی با منصوری در قرچک عادی باشد!

نعمتی: امیدوارم شرایط بازی با منصوری در قرچک عادی باشد!
سرمربی تیم فردوسی مشهد در آستانه بازی با منصوری میگوید صحبت‌های زیادی در مورد زمین قرچک می‌شود ولی نمی‌توان صحبت قاطعی داشت و امیدوارم شرایط بازی عادی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی با اشاره به بازی تیمش در مقابل شهید منصوری قرچک در هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال عنوان کرد: بازیکنانم بعد از شکست خانگی هفته گذشته مقابل مس سونگون بلافاصله بعد از سوت پایان بازی هم قسم شدند که با پیروزی در قرچک، شکست خود را جبران کنند. برای کسب این مهم تا امروز تمرینات خوب، پرفشار و شادابی داشتیم و امیدوارم با یک نتیجه قابل قبول و کسب پیروزی به مشهد بازگردیم. در این بازی تنها پیروزی می‌خواهیم و اصلا به فکر تساوی نیستیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد با اشاره به آنالیزهای صورت گرفته در مورد تیم حریف عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم ولی امیدوارم بتوانیم به نتیجه قابل قبول دست یابیم؛ چرا که بازیکنانم شکست هفته گذشته را فراموش کردند. صحبت‌های زیادی در مورد زمین قرچک می‌شود ولی نمی‌توان صحبت قاطعی داشت و امیدوارم شرایط بازی عادی باشد.

نعمتی درباره شرایط تیمش در هفته ابتدایی لیگ گفت: خوشبختانه در داربی مشهد با تدابیر اندیشیده شده پیروز شدیم اما در بازی دوم به خودمان باختیم ولی بدانید تیم فردوسی واقعی همان تیم هفته اول بود که امیدوارم بتوانیم این بازی خود را در ادامه لیگ هم تکرار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قرچک یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

این حرف ها نتیجه جو سازی حسین شمس است بیایی خودت می بینی جو قرچک خیلی هم دوستانه است

فوتسالی یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸

هوادار قرچک
مدنظر جنایعالی باشه فصل قبل اومدیم قرچک لیدر و تماشاچیاتون هر چی لایق خودشون بود به تیم ما گفتن ضمنا بازیکن ملی پوشمون رو به باد فحش و توهین گرفتن تازه این خوبه رفقاتون سنگ وترقه مینداختن توزمین
قابل توجه کمیته فوتسال…..

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۳:۱۶

خدا به دادتون برسه تو قرچک اینها فقط اهل حاشیه هستند تا فوتسال

پوریا دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

هرکی میره قرچک از دست تماشاگرا و لیدرشون در امان نیست. فدراسیون به دادا تیم ها برس

قرچکی دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

میدونید چرا همه از زمین منصوری ترس دارن برا اینکه ما هم غیرتی هستیم

قرچک عشق دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

اهای فوتسالی مواظب حرف زدنت باش. لیدر قرچک ابوالفضل قاجاره که سرورته. چیکارت کرده که اتیش گرفتی؟ حتما لیاقتش رو داشتی که بهت هرچی که گفته. تازه مگه شما تو شهرتون برای ما زیارا عاشورا خوندین؟ خدا رو شکر که همه از سکوهای قرچک وحشت دارن

نام ... دوشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

فردوسی جوانمردانه بازی میکنه،اهل حاشیه نیست