کد خبر : 9442
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1393 - 11:04
-

کشاورز:دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم

کشاورز:دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم
محمد کشاورز تاکید کرد که از تیم ملی خداحافظی نکرده و دوست دارد در گرندپریکس تیم ملی را همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردارند تا نتایج قابل قبول و در شأن تیم فوتسال گیتی‌پسند کسب کنند. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و تنها مشکلی که داریم این است که تمرین‌ها را دیر شروع کردیم به همین علت هرچه رو به جلو برویم چه از لحاظ بدنی و چه تاکتیکی، بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره وضعیت فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیز گفت: شرایط لیگ بسیار خوب است و تیم‌ها نزدیک به هم رقابت می‌کنند. در این فصل مدعیان زیادی داریم و از نتایج نیز مشخص است که رقابت میان تیم‌ها بسیار نزدیک و نفس‌گیر است. علاوه بر آن بازیکنان خوب نیز در تمامی تیم‌ها پخش شده‌اند که این به جذابیت لیگ کمک کرده است. در مجموع لیگ امسال از سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار است.

وی درخصوص اولین تجربه سرمربی‌گری خود در لیگ برتر گفت: سرمربی‌گری در فوتسال کار بسیار مشکلی است و جا دارد به تمامی مربیان خداقوت بگویم که این همه سختی را تحمل می‌کنند. همچنین من به عنوان بازیکن نیز در گیتی‌پسند کار می‌کنم که این موضوع کارم را به مراتب سخت‌تر می‌کند اما همکاران و بازیکنان خوبی در گیتی‌پسند وجود دارند که همگی یکدل هستیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

کشاورز درخصوص ارزیابی خود از عملکردش با گذشت دو هفته از لیگ برتر فوتسال گفت: به نظر خودم عملکرد بدی نداشته‌ام و می‌توانم بهتر از این نیز عمل کنم اما در مجموع باید اهالی فن درخصوص نحوه کار من اظهار نظر کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره برخی حواشی در این تیم مبنی بر درگیری میان برخی بازیکنان و کادر فنی اظهار کرد: واقعا هیچ درگیری در کار نبود. گیتی‌پسند تیم بزرگی است و برای تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌هایی وجود داشته است. زمانی که لک یا افضل هم در این تیم حضور داشتند حاشیه‌هایی بود و در حال حاضر نیز حاشیه‌ای در اطراف تیم وجود دارد اما در مجموع هیچ مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و میان من و بازیکنان و کادر فنی و مدیریت، وفاق خوبی برقرار است.

وی درباره احتمال قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر خاطرنشان کرد: امسال من قول قهرمانی نداده‌ام. باشگاه هم از من نخواسته تا تیم را به قهرمانی برسانم. البته ما آمده‌ایم تا تمام تلاش خود را انجام دهیم و نتایج درخور گیتی‌پسند کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب، دل مردم فوتسال‌دوست اصفهان را شاد کنیم.

کشاورز درباره تمایلش برای حضور در تیم ملی پس از برخی درگیری‌ها میان او و خسوس کاندلاس گفت: در حال حاضر مسابقه‌های گرند پریکس برزیل را در پیش داریم که من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانم باعث سربلندی مردم شوم. من نیز دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم. فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در هیچ کجای دنیا باشد که دوست نداشته باشد در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد. اگر کادر فنی بخواهند، من نیز حاضرم به تیم ملی کشورم خدمت کنم و هر کاری از دستم بربیاید انجام دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

خدا قوت سلطان

نام ... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

آخی نازی !!

نام ... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

خودم و پدرم و پدربزرگم هم نشد یکبار از بقال سر کوچه بشنوند که گفته باشه ماست من ترشه !!

نام... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

آقا نمی شه ما هم تیم ملی بازی کنیم آخه ما هم دوست داریم!!!

نام ... یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

منظور آقای کشاورز اینه که بازیکن دوست داره در تیم ملی بازی کنه نه بقال سر کوچه

سعید یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

خدا رو شکر هم بازیکن با اخلاقی هستی و هم مربی شریف و زحمتکش*از خدا میخوام همیشه سربلند باشی داش ممد عزیز.

Ali یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

با این بازى که تو ساوه ازت دیدم عمرآ تیم ملى دعوت بشى. مگه اینکه خسوس اون بازیتو نبینه!

فرشيد معمر سه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

محمد جان انشاله که در پست سر مربیگریم موفق باشى( کاپیتان)
کور شه اون کسى که نتونه موفقیت تو رو ببینه