کد خبر : 9928
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 9:54
-

خسوس: جوانگرایی را ادامه خواهیم داد / برای دعوت نفرات زیاد به اردوی تیم ملی زمان نداریم

خسوس: جوانگرایی را ادامه خواهیم داد / برای دعوت نفرات زیاد به اردوی تیم ملی  زمان نداریم
سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: این تیم در مسیر جوانگرایی حرکت می کند و این حرکت را از یکسال گذشته آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: این تیم در مسیر جوانگرایی حرکت می کند و این حرکت را از یکسال گذشته آغاز کرده است.
خسوس کاندلاس در حاشیه دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز افزود: این حرکت را ادامه خواهیم داد و چنانچه بازیکن جوان مستعدی در لیگ برتر حضور داشته باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال ایران جام گرندپریس برزیل را در پیش دارد، اظهار کرد: لیگ برتر برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در این رقابت ها تعطیل نخواهد شد و به همین دلیل زمان زیادی برای دعوت نفرات زیاد به اردوی تیم ملی در اختیار نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زمان برگزاری مسابقات جام گرندپریس برزیل را ۲۲ آبان اعلام کرد و افزود: اردوی تیم ملی برای شرکت در این مسابقات ۱۰ روز قبل از شروع جام گرندپریس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ بازیکن به اردوی آماده سازی تیم فوتسال ایران دعوت خواهد شد، گفت: معیار دعوت از این بازیکنان، شناخت قبلی است زیرا زمان کافی برای انتخاب سایر بازیکنان وجود ندارد.

کاندلاس افزود: از بین بازیکنان دعوت شده به این اردو، دو بازیکن خط خواهند خورد و تیم ملی با ۱۴ بازیکن به برزیل خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتسال ایران همچنین از برگزاری دیدار دوستانه با روسیه در آذرماه خبرداد و افزود: در تلاشیم تا زمینه برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم کرواسی را نیز فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

آقای خسوس اصلا شما بازی های لیگو دنبال میکنی.شناخت قبلی چیه باید الان ببینی بازیکن تو چه شرایطی وجود داره، مسلم رستمی ها ۷ گل زده تا هفته پنجم تیمشم دومه و محمدشجری ۰ گله زده تمیشم چهاردهم،حق کدومشونه دعوت شن.آقای افتخاری لطفا نظارت کنید که انگیزه ها از بین نره