کد خبر : 22502
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 9:29
-

دوئل مربی- بازیکن ها برای ۹۰ درصد راه قهرمانی

دوئل مربی- بازیکن ها برای ۹۰ درصد راه قهرمانی
هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز برگزار می شود.گزارش زنده این بازی ها را در پایگاه خبری فوتسال ایران دنبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و سوم لیگ برتر بدون تردید یکی از حساس ترین هفته های رقابتهای این فصل است.جایی که در دوئل تاسیسات دریایی با گیتی پسند شاید بتوان نام قهرمان فصل آتی لیگ برتر را حدس زد.
دوئل مربی – بازیکن ها
وحید شمسایی که در قامت مربی بازیکن تاسیسات تیم اش را هفته ها در صدر نگه داشته در دو هفته اخیر با دو تساوی باعث شده تا اختلاف امتیاز تیم های پایینی با او کم شود تا جایی که گیتی پسند به یک امتیازی آنها برسد.گیتی که در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کرده با بازیکنان مطرحش بسیار به قهرمانی امیدوار شده و اگر بتواند در بازی بیرون از خانه با پیروزی میدان را ترک کند تا حدود زیادی جام را باید برای نصف جهانی ها دانست.البته شمسایی و شاگردانش با تجربه ای که دارند باید از پس این بازی حساس بربیایند. هم وحید و هم مصطفی نظری سابقه بازی در گیتی را هم دارند و همبازی بودن آنها با اکثر بازیکنان گیتی پسند در تیم ملی ،حساسیت های این بازی را دو چندان کرده است. بدون تردید در این هفته همه نگاه ها به سالن هندبال است تا قهرمان ۹۰ درصدی لیگ مشخص شود.
مس در قرچک به دنبال قهرمانی
مسی ها که با شکست در دربی تبریز کارشان برای قهرمانی سخت شد حالا یک دیدار دشوار دیگر را در قرچک پیش رو دارند.جایی که باید مهمان تیم منصوری باشند که با توجه به پیروزی خارج از خانه مقابل فرش آرا روحیه زیادی دارد. البته حضور مدیرفنی کنونی مس در سالن هم شاید آبستن برخی حواشی باشد.او رابطه خوبی با منصوری ندارد و شاید در این بازی شاهد اتفاقات حاشیه ای باشیم.در هر صورت مس در این بازی کار آسانی ندارد و اگر در این بازی برنده نباشد باید آنها را از پازل قهرمانی کنارگذاشت البته مسی ها با توجه به لغو پروازها با مشکلات زیادی راهی قرچک شدند.
آخرین شانس های حفاری و پایاسازه
بازی پایاسازه تبریز با حفاری آخرین شانس های دو تیم برای رسیدن به هدفشان است. هر دو این تیم ها که برای بقا و قهرمانی می جنگند هفته قبل شکست بدی خوردند. پایاسازه به قعر جدول سقوط کرد و حفاری از کورس قهرمانی دور شد و آخرین امیدهای آنها به پیروزی در این بازی است. تیم برنده به هدفش می رسد و تیم بازنده باید از آنچه بدان فکر می کرده تا حدود زیادی نا امید شود.
نصف دبیری در ساری
دبیری که جواد اصغری مقدم و فرید نمازی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد در مصاف با شهروند ساری با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال خود به میدان می رود . در این میان مشکلات ناشی از رسیدن این تیم به ساری هم مزید بر علت شده تا دبیری با شرایط نامساعد مهمان ساروی ها شود. شهروند که هنوز خطر سقوط را احساس می کند همه امیدش به این بازی خانگی است. از سوی دیگر اولتیماتوم مدیرعامل باشگاه به ابطحی شاید باعث شوکی در تیم شده و شهروند به پیروزی برسد.
بازگشت ماهان به کورس
برد روحیه بخش ماهانی ها در اهواز، تیم علی رعدی را به کورس قهرمانی باز گرداند و شانس آنها برای بالا بردن جام کم نیست. اگر آنها امروز بتوانند از سد مقاومت البرز بگذرند شاید به این مهم امیدوارتر شوند.حریف آنها تیم جوان و غیر قابل پیش بینی است که همین امر کار قمی ها را سخت می کند به خصوص که مقاومت هنوز خطر سقوط را حس می کند و روی این اصل با بازی انتحاری برای رسیدن به پیروزی تلاش می کند.
شهرداری در مشهد به دنبال بقا
شهرداری ساوه که هفته قبل با پیروزی در فینال پایین جدولی بالاخره از قعر جدول کنده شد با امید زیادی به مشهد رفته تا در مصاف با فردوسی میدان را با پیروزی ترک کند. شهرداری در بازی رفت نمایش بسیار خوبی مقابل فردوسی داشت و درخشش نصیری نیا مانع برتری ساوه ای ها شد و حالا در بازی برگشت شاهد جدالی زیبا از دو تیم خواهیم بود.جدالی که اگر به سود شاگردان خوراکچی خاتمه یابد امیدهای این تیم را برای بقا بیشتر خواهد کرد.
جدال تشریفاتی در تهران
میثاق روی کاغذ خطر سقوط را احساس می کند اما بعید است این تیم یکی از گزینه های سقوط باشد.شاگردان لک که به قرار گرفتن در نیمه پایین جدول راضی شده اند امیدوارند در مصاف تشریفاتی با فرش ارا موقعیت خود در جدول را بهتر کنند.در سمت مقابل فرش آرا که انتظارات را برآورده نکرد و حتی هفته قبل در خانه اش باخت تنها برای اعاده حیثیت و قرار گرفتن در رتبه ای بالاتر از همشهری خود فردوسی به دنبال پیروزی است.
برنامه و اسامی داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر
یکشنبه ۳ بهمن ۹۳ -ساعت ۱۶:۰۰
* شهروند ساری-دبیری تبریز(سالن سید رسول حسینی ساری)
داوران: جم تاج مهجور-علی حفیظی-سعید الوندی-حسین توانا-ناظر: هوشنگ شهرکی
*ماهان تندیس قم-مقاومت البرز(سالن حیدریان قم)
داوران: علیرضا رمضانی-مهدی مرشدی-علی حاتمی-کاظم قنبری-ناظر: فرهاد خلفی
* فردوسی مشهد-شهرداری ساوه(سالن کارگران مشهد)
داوران: محمد غفاری نژاد- محمد علی ترحمی-عبدالحسین شاهی-میلاد حمزه- ناظر:مهران جعفری
*میثاق تهران- فرش آرا مشهد (سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
داوران:علیرضا یگانه-حسینعلی رحیمی-مرتضی شعبانی-امیر دریایی-ناظر: سید عباس بهروش
*پایاسازه تبریز- حفاری خوزستان(سالن علوم پزشکی تبریز-ساعت ۱۵)
داوران:جواد غلام زاده-امید مصداقی-زیاد فروتن-یوسف افضلی-ناظر: محمد فرجی
*تاسیسات دریایی تهران-گیتی پسند اصفهان(سالن هندبال تهران)
داوران: محمود نصیرلو -قاسمعلی شهسوار-رضا فلاح زاده-محمد علیزاده-ناظر: عباس دهقانپور
*منصوری قرچک-مس سونگون (سالن هفتم تیر قرچک)
داوران: علیرضا سهرابی-رضا وثوقی-اکبر پاشایی-رضا پور شایگان-ناظر:عبدالواحد بیت سیاح

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمی یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

فقط ماهان تندیس قم قهرمانیم

سعید یکشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

تآسیسات شانس آورد نظری توپهای بیشماری را گرفت،ولی بدونید گیتی پسند قهرمانه