کد خبر : 5668
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 9:15
-

روز نبردهای سرگروهی!/ ایران به دنبال پیروزی پرگل و حفظ صدرنشینی

روز نبردهای سرگروهی!/ ایران به دنبال پیروزی پرگل و حفظ صدرنشینی
سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2014 امروز در هوشی مینه ویتنام با برگزاری بازی های روز پنجم جهت تعیین تیم های صعود کننده گروه اول و دوم پیگیری تا چهره تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ امروز در هوشی مینه ویتنام با برگزاری بازی های روز پنجم جهت تعیین تیم های صعود کننده گروه اول و دوم پیگیری تا چهره تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

– برنامه کامل بازی های امروز (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ) در دو گروه یاد شده بدین شرح است:

* گروه یک :

کویت – ویتنام ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران
عراق – تاجیکستان ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران

تیم کویت با ۶ امتیاز در صدر است و به دور یک چهارم صعود کرد و تیم های عراق و ویتنام با ۳ امتیاز و به علت نتیجه رودررو دوم و سوم هستند و با برگزاری این دو بازی چهره حریف ایران در مرحله بعد هم مشخص خواهد شد.

* گروه دو :
ایران – استرالیا ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران – سالن فو تو
اندونزی – چین ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران

خسوس کاندلاس در خصوص بازی با استرالیا گفت: برای ما مهم است که به عنوان صدرنشین به مرحله بعد برویم. ما می‌خواهیم روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی ایران افزود : با توجه به اینکه بازی برابر استرالیا جنبه تشریفاتی دارد اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و با گل آوراژ بالا به مرحله بعدی رقابتهای جام ملتهای آسیا صعود کنیم.

همچنین استیون نایت سرمربی تیم استرالیا درباره این بازی گفت: هدف اصلی ما در جام ملت‌ها این بود که به مرحله بعد صعود کنیم. ما در دوره‌های گذشته هم با تیم ملی ایران همگروه شده بودیم و به همین خاطر می‌دانیم که آنها کیفیت خوبی دارند.

وی افزود: ایران از نظر تکنیکی، تاکتیکی و آمادگی جسمانی بهترین است. به این ترتیب ما باید از نظر روحی و قدرت روانی خوب باشیم.
در جدول گروه دو تیم های ایران و استرالیا با ۶ امتیاز مجوز صعود گرفتند و تیم های اندونزی و چین بدون امتیاز حذف شدند.
در رده بندی گروهی به ترتیب امتیاز ، دیدارهای رودررو ، تفاضل گل و تعداد گل های زده ملاک تعیین رده تیم ها است.
این رقابت ها شنبه ۲۰ اردیبهشت با برگزاری دیدار نهایی به پایان می رسد.

از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود می کنند و در این مرحله تیم ایران در صورت صعود با یکی از تیم های اول یا دوم گروه یک (کویت، ویتنام یا عراق )دیدار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.