تیم فوتسال هم افتاده رکود.این بسیار مشخص هست.قهرمانی امسال باعث شد این پنهان بماند.از ازبک با شانس عبور کردیم.. .مطمئنا یکسال دیگر رکود رو متوجه خواهند شد.آقای عظیمی جو گیر شده🤣
عظیمی: تیمهای حاضر در جامجهانی از ما بترسند/ الگویم شمسایی و طیبی هستند/ آرزوی قهرمانی با اسپورتینگ را دارم

عضو تیمملی فوتسال کشورمان گفت: ایران آنقدر قدرت دارد که دیگر تیمها از ما بترسند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بهروز عظیمی درباره شرایط امسال خود گفت: خدا را شکر میکنم که سال خوبی را پشت سر گذاشتم. جام ملتهای خوبی داشتیم و قهرمان شدیم. خوشحالم که جایزه پدیده را کسب کردم. از سوی بزرگان بسیار حمایت شدم و توانستم بازی خودم را انجام بدهم و بدرخشم.
وی در خصوص قرعه ایران در جامجهانی فوتسال گفت: قرعه نسبتا خوبی داریم. فرانسه آنقدر که میگویند ترسناک نیست. بقیه تیمها باید از ما بترسند. ما همیشه مدعی هستیم و اتفاقات خوبی برای مان در راه است. ایران جزو قدرتهای اصلی دنیا است.
ملیپوش فوتسال ایران ادامه داد: الگوی من در فوتسال هم وحید شمسایی است و هم طیبی. آرزوی فوتبالیام قهرمانی با اسپورتینگ لیسبون در اروپا است. قبل از فوتسال، من در زمین چمن بازی میکردم.
عظیمی در پایان گفت: سال آینده هم در مس خواهم بود. یک سال دیگر قرارداد دارم امیدوارم با مس بتوانم در لیگ نمایش خوبی داشته باشم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سخن بجایی ست ، رقبا بایستی از ما بترسند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲