کد خبر : 267799
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 9:18
-

آخرین وضعیت نماینده قم برای حضور در لیگ برتر/حمایت؛ نه تیمداری شورای شهر از فوتسال قم

آخرین وضعیت نماینده قم برای حضور در لیگ برتر/حمایت؛ نه تیمداری شورای شهر از فوتسال قم

شورای شهر با حمایت از نماینده قم برای حضور در لیگ برتر موافق است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از اینکه مدیران آنا صنعت قم اعلام کردند که از فصل آینده تصمیم و علاقه‌ای به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نداشته‌اند، دل‌نگرانی‌ها برای طرفداران پرشور قمی و همچنین سازمان لیگ فوتسال با توجه به اتفاقات فصل گذشته دو چندان کرده. در این برهه، مدیر تیم قمی به همراه چهره‌های فوتسالی این استان برای حفظ امتیاز لیگ برتری با شرکت‌های خصوصی و استانداری جلسات متعددی داشته‌اند که یکی از آنها “شهرفرش” بود.

موضوع حضور “شهر فرش” به عنوان حامی مالی این فصل، کاملا منتفی شد.روند پرداخت ورودی حضور در لیگ برتر در حال انجام است و احتمالا طی اوایل هفته  نهایی می شود.جلسه سرنوشت ساز شورای اسلامی شهر قم برای بررسی مجدد برنامه حمایتی از این تیم، این بار با حضور تمامی اعضای شورا (بر خلاف جلسه پیشین) سه شنبه برگزار خواهد شد.

در همین زمینه مجید اخوان عضو شورای شهر قم گفت: ضمن اینکه شهرداری را نسبت به حمایت نظام‌مند و با برنامه از ورزش استان وظیفه مند میدانیم لیکن شهرداری به هیچ وجه تیمدار خوبی نخواهد بود.تجربه نشان میدهد مدیریت و تولی‌گری باشگاه‌ها وتیم‌های ورزشی توسط شهرداری‌ها ناکارآمد می‌باشد.

وی افزود: میبایست ساز و کار درست و منصفانه و منطقی برای حمایت مالی از همه تیم‌ها و رشته‌های ورزشی سرآمد استان براساس جایگاه ملی و استانی و قهرمانی و مقیاس و مخاطب آن و برمبنای توان بودجه‌ای شهرداری در اعتبارات و بودجه سالیانه پیشبینی شود نه بصورت مقطعی و برای عبور یک تیم از بحران و اینکه شورا و شهرداری را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.

نرجس نیازمند عضو شورای شهر قم نیز تاکید کرد:شورا با پرداخت بودجه شهرداری برای واریز ورودی به لیگ‌برتر فوتسال موافقت کرده است.به لایحه شهرداری برای خرید تیم توسط شهرداری و تیمداری تا پایان لیگ رای مثبت دادم اما آرا موافق به حد نصاب لازم نرسید و تصویب نشد.اکثریت اعضای شورای شهر با حمایت از تیم فوتسال قم برای حضور در لیگ برتر موافقند، اما برخی از همکاران با خرید تیم توسط شهرداری و تیم داری موافق نبودند.

وی افزود: موضوع تیم با کمک شهرداری حل خواهد شد.مدیریت شهری بر حمایت از حضور تیم فوتسال قم در لیگ برتر جدی است. شورا با موافقت با پرداخت مبلغ لازم برای حضور در لیگ برتر حمایت خود را از فوتسال قم اعلام نموده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.