کد خبر : 267838
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 13:45
-

اختصاصی Fut5al/ تکرار تخلفات نقل و انتقالاتی؛ نیکنام به جای گیتی پسند به پالایش نفت اصفهان رفت!

اختصاصی Fut5al/ تکرار تخلفات نقل و انتقالاتی؛ نیکنام به جای گیتی پسند به پالایش نفت اصفهان رفت!

دروازه بان فرش آرای مشهد با وجود داشتن قرارداد با دو تیم دیگر قرارداد بسته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی نیکنام دروازه بان فصل گذشته فرش آرای مشهد برای فصل جدید مورد توجه باشگاه گیتی پسند قرار گرفت تا در کنار مسعود محمدی حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته باشد. این بازیکن پس از مذاکره با باشگاه گیتی پسند و توافقات لازم، قراردادش را با این باشگاه منعقد کرد و حتی قرارداد فدراسیونی را هم امضا کرد.

نیکنام اما در شرایطی که به عنوان بازیکن آزاد با گیتی پسند قرارداد بسته بود پس از آن مدعی شد با باشگاه فرش آرا قرارداد دارد و باید مبلغی به این باشگاه پرداخت کند اما پس از آن خبری از نیکنام نشد تا اینکه خبر رسید این بازیکن با تیم پالایش نفت اصفهان قرارداد بسته است.

به نظر می رسد تخلفات نقل و انتقالاتی که سال گذشته از بازیکنانی چون مهدی جاوید، شهاب طالبی، امیرحسین دهقانی و … سر زد اینبار توسط این دروازه بان تکرار شده است.

در این میان دو فرضیه وجود دارد. اگر او با باشگاه فرش آرا قرارداد داشته و با داشتن قرارداد با گیتی پسند قرارداد بسته است تخلفی از این بازیکن سر زده است.

اگر هم او قراردادی با فرش آرا نداشته، بستن قراداد رسمی باگیتی پسند و پس از آن پیوستن به پالایش نفت اصفهان تخلف دیگری است که از این بازیکن سر زده است.

در هر صورت به نظر می رسد گیتی پسند با شکایت از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت، پرونده تازه ای را در فوتسال ایران باز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.