کد خبر : 267857
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 8:26
-

صبوری در گفتگو با Fut5al :

۵۰درصد سن‌ایچ را با بازیکنان زیر ۲۳سال بستیم/ در فشار تمرینات اردوی رامسر هم با انگیزه هستیم

۵۰درصد سن‌ایچ را با بازیکنان زیر ۲۳سال بستیم/ در فشار تمرینات اردوی رامسر هم با انگیزه هستیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه از تغییرات برای بستن تیمی جوان در لیگ‌برتر آینده خبر داد.

حسین صبوری در حاشیه تمرینات آماده‌سازی سن‌ایچ در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: امسال تیم فوتسال سن‌ایچ تمرینات خودش را از پنجم خرداد ماه با برنامه ریزی و سازماندهی صحیح رسما آغاز کرد و هم اکنون نیز در همین راستا خودمان را در شمال دنبال می‌کنیم.

او افزود: از ۲۴ خرداد اردوی پنج روزه خود را در رامسر شروع کردیم و شکر خدا تا الان نیز به اهداف‌مان در تمرینات رسیده‌ایم. بچه‌ها فشار تمرینات طاقت‌فرسای بدنسازی را با انگیزه مثالزدنی تحمل می‌کنند و باید اینجا اول از باشگاه تشکر کنم که بستر این اردوی خوب را برای ما آماده کرد و هم از بازیکنان قدردانی کنم که اهداف ما را در تمرینات به خوبی پیش بردند.

سرمربی سن‌ایچ ساوه در خصوص تغییرات این فصل تیمش تصریح کرد: با توجه به عرف معمول در همه تیم‌ها که یکسری بازیکنان جدا می‌شوند و نفراتی جدید اضافه می‌شوند ما در این فصل با نگاهی بلند مدت تقریبا ۵۰درصد تیم‌مان را زیر ۲۳سال بستیم و مابقی بازیکنان بزرگسال هستند.

صبوری تاکید کرد: تمرینات خوبی تا الان انجام داده‌ایم و تا ۲۸ خرداد اردوی ما در رامسر ادامه خواهد داشت. انشاالله پس از ۲ روز استراحت در جام سفیر در تهران شرکت خواهیم کرد و سه بازی دوستانه در این تورنمنت خواهیم داشت. پس از آن به ساوه برمی‌گردیم و برای اولین بازی خود در ۲۲ تیرماه در لیگ‌برتر آماده می‌شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.