کد خبر : 48936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 14:24
-

بزن بزن گلادیاتورها در روز ماچ و روبوسی!/ تلفن صحبت کردن آقای رئیس وسط دعوا!

بزن بزن گلادیاتورها در روز ماچ و روبوسی!/ تلفن صحبت کردن آقای رئیس وسط دعوا!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر دیدار فینال گونه تاسیسات دریایی تهران و مس سنگون ورزقان یک فوتسال بسیار زیبا و جذاب از آب درآمد که تماشاگران حاضر در سالن سئول را ۴۰دقیقه میخکوب کرد. دیداری که به دلیل حساسیت و نزدیک بودن دو تیم با حواشی‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر دیدار فینال گونه تاسیسات دریایی تهران و مس سنگون ورزقان یک فوتسال بسیار زیبا و جذاب از آب درآمد که تماشاگران حاضر در سالن سئول را ۴۰دقیقه میخکوب کرد. دیداری که به دلیل حساسیت و نزدیک بودن دو تیم با حواشی‌ای در حین و بعد بازی همراه بود.

مسی‌ها در این بازی از ابتدا پرس بر روی حریف پرستاره خود گذاشته بودند تا فوتسالی شبیه به لیگ اسپانیا در سئول به نمایش درآید اما در یک صحنه هوشیاری اصغر حسن‌زاده بر روی کرنر بدست آمده خیلی زود این تیم را از مس پرانگیزه پیش انداخت. گلی که در ظاهر گل دیده نشد اما جایگیری مناسب علیرضا سهرابی داور مسلط این بازی باعث شد تا صحت آن تایید شود.

تاسیسات دریایی در ادامه توسط محمدرضا سنگ سفیدی توانست بر روی بی تمرکزی دفاع مس به گل دوم خود نیز برسد تا بازیکنان این تیم خود را از پیش برده بدانند اما در ادامه ترکیب دوم مس توانست دفاع و دروازه‌بان تاسیسات را به هم دوخته و گل اول ورزقانی ها را وارد دروازه صدرنشین کند.

نیمه دوم این بازی پربرخورد نیز با شروع محکم مس همراه بود اما ستاره‌های تاسیسات و بازی پر از فکر این تیم باعث شد تا حمید احمدی زننده سومین گل تهرانی‌ها لقب بگیرد. این پایان کار نبود چراکه به کارگیری بیشتر مسلم رستمی‌ها و عطش فوق‌العاده بالای او به گلزنی باعث شد فشار و همچنین سرعت مس بیشتر شده و به گل دوم خود برسد.

تاسیسات در این دقایق که با بازی پیوسته و بدون تعویض وحید شمسایی همراه بود به شدت کند شد تا سرعت دادن مس باعث شود کار از دست آنها خارج شود. حسین طیبی در این لحظات با یک توپ‌گیری سریع جلوی دفاع و ستون کردن و چرخش توانست گل مساوی را هم به ثمر برساند. گلی که با شادی زایدالوصف این بازیکن مشهدی تیم‌ملی همراه بود.

تعلل دفاع مس و توپ‌گیری وحید شمسایی در زمین حریف که در این نیمه کمتر در کارهای دفاعی شرکت داشت باعث شد تا مس بر روی توپی که فکرش را هم نمی کرد دروازه خودش را برای چهارمین بار با پاس وحید و گل حسن‌زاده باز شده ببیند. گلی که با کشیده شدن شادی تدارکات تاسیسات به نزدیکی نیمکت مس دردسرساز شد و با اعتراض شدید افضل دقایقی بازی را به تعطیلی کشاند.

علی افضل با اجرای سیستم پاورپلی از این لحظه و استفاده از رستمی‌ها یکی از دو ستاره این روز مس، توانست باز هم تیمش را به بازی برگردانده و بازی را به تساوی بکشاند. گلی که با اصرار بازیکنان مس با بازی بدون توپ طیبی و جایگیری درست رستمی‌ها باعث شد بازی برنده‌ای نداشته باشد و دو تیم با همان چهار اختلاف امتیاز چشم به ادامه لیگ بدوزند. در دقایق پایانی بازی یک شوت از اصغر حسن زاده نیز تیرک افقی دروازه مس را لرزاند اما راهی به گل نیافت.

حواشی این بازی را در ذیل می خوانید؛

* تیم فوتسال مس سنگون در این بازی به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین با شال‌های مشکی وارد زمین شد ضمن اینکه تاسیساتی‌ها نیز برای این بازی پیراهن‌های مشکی خود را بر تن کرده بودند.

* از میهمانان ویژه این بازی علی رعدی، عارفیان، علی پازوکی، صادق درودگر و … بودند که صادق درودگر و افتخاری که در جایگاه ویژه حضور داشتند علیرغم عبور از کنار همدیگر کوچکترین صحبت یا احوالپرسی را با هم انجام ندادند که به اتفاقات کافه فوتبال و دلخوری رئیس کمیته فوتسال از جمع شدن منتقدانش باز می‌گشت.

* تاسیسات که برنامه ویژه‌ای برای مهار حسین طیبی سرحال و ستاره این روزهای تیم‌ملی داشت در نیمه اول توسط وحید شمسایی مامور من تو من با وی شده بود که درگیری این دو در خلال بازی و رد و بدل شدن ضربات دست، هل دادن و حتی لگد و پیراهن کشیدن این دو سوژه شده بود که هر دو از خجالت همدیگر درآمده و جالب اینکه هر بار هم ماچ و روبوسی را چاشنی فرار از کارت زرد سهرابی می‌کردند هر چند که شمسایی در این نیمه کارت گرفت.

* در نیمه دوم بازی من تو من با طیبی به سنگ سفیدی که اتوماتیک فوتسال درگیرانه‌ای نیز دارد سپرده شده بود که برخوردهای وحشتناک این دو که علنا زیر پای همدیگر زده و هم را هل می‌دادند هر لحظه می‌توانست یکی از کاروان تیم ملی برای سفر به برزیل کم کند که به قول یکی از کارشناسان خدا به ناظم الشریعه رحم کرد. در این نیمه این بار حسین طیبی از داور کارت زرد دریافت کرد تا جنگ گلادیاتورها برای هر دو تیم بدون کارت نماند.

* شوت اصغر حسن‌زاده که بر روی ضربه کرنر در حالی تبدیل به گل اول بازی شد که با برخورد به دو تیرک عمودی از دروازه بیرون آمد و همین موضوع نیز اعتراض شدید مسی‌ها را به دنبال داشت اما بعدا مشخص شد که میله مثلثی شکل اضافه‌ای که در داخل گل تعبیه شده بود باعث این اتفاق شده و تصمیم سهرابی در عبور توپ از خط صددرصد صحیح بوده است.

* پس از پایان نیمه اول، علی افضل در تصمیمی جالب تیمش را به رختکن تعبیه شده بر روی سکوهای سالن سئول نبرد و همانجا در کنار زمین مسابقه شروع به صحبت و مرور برنامه‌های تاکتیکی تیمش برای نیمه دوم کرد. گفتنی است رختکن تیم میهمان در سالن سئول در جای بسیار نامناسبی تعبیه شده که بازیکنان حریف باید برای ورود به آن از میان تماشاگران نشسته بر روی سکوها عبور کنند.

*پس از گل چهارم تاسیسات و شادی شدید حمید مشیری مقابل نیمکت مس که به گفته خودش شبیه به شادی حسین طیبی در کنج زمین بود باعث شد تا افضل از کوره در رفته و به سمت وی برود که با دخالت بازیکنان آرام شد، بالا گرفتن اعتراضات به این شادی از سوی مسئولان باشگاه مس از بالای جایگاه ویژه نیز با واکنش شدید سرپرست تاسیسات همراه شد که با ردو بدل شدن جملات نابهنجار، سهرابی برای کنترل بازی سرپرست و تدارکات تهرانی‌ها را از زمین اخراج کرد.

*در شرایطی که درگیری لفظی میان سرپرست تاسیسات و همراهان حامد نجفی، مدیرعامل مس بالا گرفته بود و با وجود تلاش شمسایی برای آرام کردن ماجرا، هر لحظه احتمال درگیری فیزیکی میرفت افتخاری رئیس کمیته فوتسال در جایگاه و برروی صندلی خود خونسردانه در حال تلفن صحبت کردن بود و بیشترین واکنشش این بود که با دست دیگر خود آهسته از یکی از معترضین خواست بر سر جایش بنشنید!

* سهرابی که الحق در این بازی پربرخورد قضاوت مدیرانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و از سوت زدن برای خطاهای ساده امتناع کرد، در لحظاتی از اواخر نیمه دوم سرانجام از کوره در رفته و حسین طیبی و شمسایی را از دو تیم به وسط زمین فراخواند. وی با تذکری جدی به این دو بازیکن قدر از هر دو تیم اعلام کرد در صورت کوچکترین خطای دیگری هر دوی آنها را از زمین اخراج خواهد کرد.

* با وجود اتمام بازی و گذشت ۱۰دقیقه از سوت پایان و تمام شدن مصاحبه‌های سرمربیان، وحید شمسایی که به گفته خودش به خاطر احترام بزرگتری افضل نسبت به حمله او به مشیری تدارکات تیمش چیزی به سرمربی مس نگفته بود، به سمت روابط‌عمومی این باشگاه آمد و در پاسخ به اعتراضات وی در حین نیمه دوم، از خجالتش درآمد. این موضوع با واکنش شدیدتر همراهان شمسایی نیز توام شد که ورود اطرافیان دو تیم و واکنش سریع سایرین باعث شد تا درگیری فیزیکی از حد یقه‌گیری جلوتر نرود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

وقتی تیم فامیل بازی میشه همینه دیگه
١- عمو : عضو هیئت مدیره
٢- برادر کوچک : سرمربی – بازیکن
٣- برادر بزرگ : کمک مربی !
۴- خواهرزاده : سرپرست (فقط تو بازیهای سالهای قبل وحید شمسایی رو تشویق میکرده )
۵- علاف سر کوچه و بادیگارد وحید خان : تدارکات تیم ( یا به قول خودشون مدیر تدارکات ) یا به قولی بطری پرتاب کن
توی اون عکس هم که فحش دادن سرپرست خوش تیپ کاملا پیداست دیگه
راجع به آقای افتخاری هم که هر چی بگم تکراریه بیچاره فوتسال. بیچاره فوتسال. بیچاره فوتسال

نیروگاه پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۴۹

تو اون تیم قهرمانی و ناصری روی سکو میشینن اون وقت اون تدارکات که به همه هم فحاشی میکنه میاد روی نیمکت باید برای این تیم گریه کرد که تدارکاتش از مربی مهمتره !!خخخخخخ