کد خبر : 71525
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 9:48
-

بهادری:شجاع تر بازی می کردیم ، برنده بودیم/ شاید بهترین جایگاه چندسال اخیر فرش آرا را کسب کنیم

بهادری:شجاع تر بازی می کردیم ، برنده بودیم/ شاید بهترین جایگاه چندسال اخیر فرش آرا را کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان فرش آرا مشهد درباره تساوی این تیم در برابر یاسین پیشرو قم گفت:چون بازی اول لیگ و خارج از خانه بود بنظر من شروع خوبی بود. ولی تیم ما میتوانست برتر زمین باشد. اگر سه دقیقه اخر بازی شجاع تر بازی میکردیم میتوانستیم نتیجه را حفظ و شاید هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان فرش آرا مشهد درباره تساوی این تیم در برابر یاسین پیشرو قم گفت:چون بازی اول لیگ و خارج از خانه بود بنظر من شروع خوبی بود. ولی تیم ما میتوانست برتر زمین باشد. اگر سه دقیقه اخر بازی شجاع تر بازی میکردیم میتوانستیم نتیجه را حفظ و شاید هم فاصله را بیشتر کنیم.
قدرت بهادری افزود: بعداز یکسال دوری از فرش ارا واقعا دوست داشتم در اولین بازی بهترین باشم .اما خستگی که از بازی های اسیایی بر تنم مانده بود این اجازه را نداد .ولی امیدوارم بازی های اینده به چیزی که ازخودم توقع دارم برسم.
وی ادامه داد: به نظرم بازی اول بود و بیرون از خانه و مقابل تیم قم و برابر طرفداران این تیم یک امتیاز گرفتیم که نتیجه خوب بود. ولی میتوانستیم سه امتیاز هم بگیریم
بازیکن تیم ملی فوتسال در ادامه اظهار کرد: واقعا باید بگویم تیم فرش ارا یک تیم واقعا جوان است و در کنار ۲-۳ بازیکن مسن تر که از تجربه های این بازیکنان باید استفاده میکنیم .ولی اگر بتوانیم هماهنگی فنی و بازیکنان را زودتر انجام دهیم ، جایگاه خیلی خوب و شاید بهترین جایگاه چندسال اخیر فرش ارا را کسب کنیم.
بهادری در خصوص دیدار این هفته تیمش گفت: واقعا شناخت کافی از تیم دانشگاه ازاد ندارم. ولی میدانم که مربی بادانش و باهوشی دارند و امیدوارم که بتوانیم این سه امتیاز را به مشهد بیاریم. این را هم بگویم که فرش ارا دومین بازی پشت سرهم است که بیرون از خانه بازی میکند که از این لحاظ کمی سخت است.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.