کد خبر : 86144
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 17:50
-

علت تاخیر در اعلام رای بازی جنجالی فوتسال از زبان صالحی/ مشکل در تفسیر آیین نامه است!

علت تاخیر در اعلام رای بازی جنجالی فوتسال از زبان صالحی/ مشکل در تفسیر آیین نامه است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال توسط کمیته انضباطی، ۶ بر صفر به سود حفاری و گیتی پسند به دلیل حضور بازیکن ششم در زمین بازنده اعلام شد. اما باشگاه گیتی پسند به این رای اعتراض و اعلام کرده در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال توسط کمیته انضباطی، ۶ بر صفر به سود حفاری و گیتی پسند به دلیل حضور بازیکن ششم در زمین بازنده اعلام شد.

اما باشگاه گیتی پسند به این رای اعتراض و اعلام کرده در صورت بازنگشتن رای، از تیم‌داری کناره گیری خواهد کرد. از همین رو پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شده، اما با وجود گذشت یک ماه هنوز حکم نهایی صادر نشده است. این در حالی است که رای کمیته انضباطی ظرف ۴۸ ساعت اعلام شده بود.

علیرضا صالحی درباره تاخیر در صدور حکم نهایی بازی جنجالی گیتی پسند و حفاری توضیح داد: جلسات کمیته استیناف روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود. ما بعد از دریافت پرونده، موضوع را مورد رسیدگی قرار دادیم اما به دلیل ناقص بودن پرونده، دوباره به کمیته انضباطی ارجاع داده شد. بحث امضا نشدن حکم از سوی اعضای کمیته انضباطی هم مطرح نبود و مدارک، نقص داشت. پرونده بعد از تکمیل شدن، دوباره به کمیته استیناف آمد و ما در جلسه به این موضوع رسیدگی کردیم اما به جمع بندی نهایی نرسیدیم.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که آیا تاخیر در اعلام حکم به دلیل خلا قانونی در رابطه با ورود بازیکن ششم به زمین است یا نه، تصریح کرد: خلا قانونی در این زمینه وجود ندارد. دلیل این تاخیر هم، تفسیر آیین نامه است. بندهای ۵ تا ۱۲ ماده ۶۸ آیین نامه به مصادیق بازیکن غیرمجاز اشاره کرده است. بند ۶ ماده ۶۸ می‌گوید اگر بازیکن اضافه وارد زمین شود، باید تیم خاطی مجازات مربوطه را متحمل شود. بحث ما هم بر سر همین بند است. بحثی است که بین خودمان وجود دارد و باید آن را تفسیر کنیم.

در حالی گیتی پسند به دلیل ورود علی عابدین به زمین و جلوگیری از ورود توپ به دروازه با نتیجه ۶ بر صفر بازنده اعلام شده که در اتفاقی مشابه در لیگ یک فوتبال، رای دیگری صادر شده است. گیتی‌پسندی‌ها نیز به همین دلیل معتقد هستند حکم کمیته انضباطی تناقض دارد و باید اصلاح شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

مشکل اصلی اون اقاییه ک بخاطر برادرانش با کل ایران لابی داره و چند ساله تو گیتی پسنده اگه اون نبود الان صدباره رای تایید شده بود